Mit dejlige transport middel er begyndt at opføre sig underligt , og jeg siger med det samme at jeg fatter intet af at skulle begynde at kigge efter fejlen selv så derfor prøver jeg lykken og høre jer herinde først.
Min Giantco stealth har ellers kørt super fint , lidt sløj i optrækket men det går nok .
Men nu er den begyndt på når den er kold at være meget lang tid om at finde farten , den kan finde på at gå ned i fart dvs jeg køre 35 og så kan den dale langsomt til 30 , og den kan finde på at gå ud når den er kold , da den har svært ved at stå i tomgang og så er den meget svær at starte igen .
Det skal lige siges at når den så er varm står den fint i tomgang og køre omkring de 55kmt..
En anden ting er at jeg ville gerne have lidt mere optræk og måske en topfart på de 65-70kmt er dette muligt ?
Hjælp til giantco stealth
-
- 15. Rang
Re: Hjælp til giantco stealth
Prøv og lav noget almindeligt service på den som at skifte motorolie hvis den trænger, kontroller motorolie niveau, kontroller ventilspillerum og juster hvis nødvendigt, kontroller chokeren, rens karburator, oplad batteri.
Også når det er koldt så lad motoren køre i tomgang 1 minut eller 2 før du køre så den når at blive lidt varm.
Også når det er koldt så lad motoren køre i tomgang 1 minut eller 2 før du køre så den når at blive lidt varm.