Tak det vil jer prøve men karburatoren ser nu ud til at være ny og den reagere ikke rigtigt på om man skruer på tomgangsskruen og/eller blandingsskruen.
Den har det også lidt svært i tomgang og jeg har et par gange observeret at den ligesom kører " tør " når den kører fuld gas.
frankomand skrev:Tak det vil jer prøve men karburatoren ser nu ud til at være ny og den reagere ikke rigtigt på om man skruer på tomgangsskruen og/eller blandingsskruen.
Den har det også lidt svært i tomgang og jeg har et par gange observeret at den ligesom kører " tør " når den kører fuld gas.
Mvh
Frank
Hvis den kører "tør" ved fuld gas, er det dysen der er for lille. Tomgangen skal stå således, at den viser ca. 1900 omdr. på omdrejningstælleren (som jeg går ud fra G-Max'en har). Blandingsskruen skal skrues helt i bund, og derefter 1½-1 3/4 omgang ud.
frankomand skrev:Tak for det men jeg kan ikke få tomgang over 1000 omdr. - Jeg har prøvet at sammenligne med den anden jeg har har og den køre bare som den skal.
Det der undre mig mest er, at der stort set ingen reaktion er på hverken blandingsskrue eller tomgangsskruen ?
Mvh
Frank
Igang med at splitte karburatoren ad og få den trykluftrenset .
Jeg kan se på udstødningen at der er en studs der peger opad og hvorpå der sidder en slange som er blændet af ( Kat. afmonteret ). Jeg kan så se når jeg kigger på den kat man kan købe at den skal på der med en slange og så er der en slange i den anden ende og hvor skal den så monteres ??
Sådan ser kat ud som man kan passer på og jeg kan godt regne ud at den ene ende skal på studsen på forrøret men hvor pokker skal den en anden ende monteres ?