har været ude at teste farten i dag med Gps. scooteren måler 10 km forkert ca. ned af en god bakke kom det op på 68 aflæst på scooteren men gpsen sagde 58 på nogenlunde lige vej lå den mellem 50-54 målt på gpsen.
så er spørgsmålet bare hvad den vil vise på politiets Rullefelt, det er jo uden min vægt kunne jeg forestille mig,
tjele88 skrev: batteriet var dødt så alt er i orden..
har været ude at teste farten i dag med Gps. scooteren måler 10 km forkert ca. ned af en god bakke kom det op på 68 aflæst på scooteren men gpsen sagde 58 på nogenlunde lige vej lå den mellem 50-54 målt på gpsen.
så er spørgsmålet bare hvad den vil vise på politiets Rullefelt, det er jo uden min vægt kunne jeg forestille mig,
Rullefelterne er ret upræcise i målingerne, vil jeg påstå. Men Betjenten skal sætte sig på scooteren og give gas, for at få en måling. Da jeg var på feltet i 2012 med min ene Big, viste det 53,2 km/t og det selvom min Gps og cykelcomputer, sagde 55-57 km/t.
det er en 45 jeg har, men jeg troede ikke at hr. betjent skulle side på scooteren når de testede hastigheden, scooteren vil da vise større hastighed uden nogen for vægt på, mener jeg har set et program hvor de havde stoppen en gut og smed den på Rullefelt der stod han ved siden af, men måske husker jeg forkert
tjele88 skrev:det er en 45 jeg har, men jeg troede ikke at hr. betjent skulle side på scooteren når de testede hastigheden, scooteren vil da vise større hastighed uden nogen for vægt på, mener jeg har set et program hvor de havde stoppen en gut og smed den på Rullefelt der stod han ved siden af, men måske husker jeg forkert
Ja så må din vise max 63 på feltet, men husk at fartbøderne starter ved 46 km/t. Og da jeg blev målt, sad betjenten på scooteren.