Har købt mig en robotstøvsuger kaldet bowAI.
40,- kroner i røde kors.
Der er 2 børster som flytter støvet ind i midten hvor det suges op i en boks gennem et hul og så er der udstødning bag på.
På undersiden er der en moppe der sidder fast med velcro.
Resultatet kan ses i støvboksen så den fjerner da noget støv.
Robotstøvsuger (bowAI)
- SteenKolding
- 9. Rang
- Køretøjer: VGA Digita 50cc 2T årg. 2013
Sym Citycom 300i 300cc 4T årg. 2011
Eveons G Eco el-løbehjul med sæde årg. 2024
Re: Robotstøvsuger (bowAI)
Fungerer den også på gulvtæpper? Altså væg-til-væg tæpper (ikke løse)
-
- 15. Rang
Der står noget på siden af boksen om at den er egnet til "smooth ground" så tror ikke den kan glulvtæpper.
Nu har jeg ikke nogen gulvtæpper jeg kan prøve på men jeg har en måtte med en lidt ujævn overflade og der kan den dårligt flytte sig på eller dreje børsterne rundt.
Det er de to små hjul ved det hvide plastik i bunden der driver den frem.
Nu har jeg ikke nogen gulvtæpper jeg kan prøve på men jeg har en måtte med en lidt ujævn overflade og der kan den dårligt flytte sig på eller dreje børsterne rundt.
- Landbo
- 12. Rang
- Køretøjer: GEV1000 45 Km/h
- Geografisk sted: Thy
Ja den ligner en af dem der kom frem for over femogtyve år siden. Omkring år 2000 købte vi en der trak på to store baghjul på samme måde som man ser det i dag. Den tossede bare rundt på må og få, modsat den vi har i dag der kortlægger de forskellige rum og kører i parallelle linier, så der bliver rengjort effektivt alle steder. Den sidste vi fik kan også omstilles til vaske vores træ/linoleumsgulve, altså en to i en. Den nye virket faktisk utrolig godt på væg til væg gulvtæpper men har problemer som alle andre når den skal krybe op på et af de små "ægte" tæpper vi har liggende rundt omkring til pynt.scootergrisen skrev: ↑12. oktober 2024 15:10 Der står noget på siden af boksen om at den er egnet til "smooth ground" så tror ikke den kan glulvtæpper.
Hilsen Leif.