I år (og sidste år) er hjemmesidens hosting og domæne blevet betalt af andre end mig der laver hjemmesiden. Det lader til at GYS har betalt regningen på 927,- kroner i år og så har andre i skrivende stund (Lørdag den 13. juli 2024) overført i alt 655,- kroner til GYS. Jeg har ikke selv mulighed for at vise hvem der har opført penge til hvem og hvor meget da jeg ikke er en del af det, jeg kan bare se at regningen er blevet betalt. Så det er vist noget med at stole på hinanden.
Hvis du har lyst til at hjælpe med betalingen så læs forumemnet Betaling af hosting/domæne (2024). Så giver GYS vist løbende opdateringer om overførsel af penge.
Scootergrisen
Snak om scooter og knallert og få hjælp til at lave dit køretøj
hej med jer. Jeg har en Pgo Hot 50 fra 2010 som jeg har lidt problemer med.
Den gidder nemlig ikke at starte når det enten er koldt eller fugtigt. Den startede fint hele sommeren men nu hvor det er begyndt at blive koldere vil den ikke starte.
Tændrøret slår gnist og får benzin nok. Hvis jeg tager tændrøret ud og tører det med en klud og sprøgter WD40 ind i tændrørshætten starter den fint i alt slags vejr.
Hvis i en løsning på hvordan den kunne starte når det er koldt eller fugtigt uden at jeg behøver at tage tændrørshætten af hver gang så kune det værre fedt .
Johan skrev: ↑23. november 2022 15:34
hej med jer. Jeg har en Pgo Hot 50 fra 2010 som jeg har lidt problemer med.
Den gidder nemlig ikke at starte når det enten er koldt eller fugtigt. Den startede fint hele sommeren men nu hvor det er begyndt at blive koldere vil den ikke starte.
Tændrøret slår gnist og får benzin nok. Hvis jeg tager tændrøret ud og tører det med en klud og sprøgter WD40 ind i tændrørshætten starter den fint i alt slags vejr.
Hvis i en løsning på hvordan den kunne starte når det er koldt eller fugtigt uden at jeg behøver at tage tændrørshætten af hver gang så kune det værre fedt .
Hvis det er tændrørshætten der er skyld i problemet, vil jeg absolut anbefale den udskiftes. Og du gør dig selv en stor tjeneste ved at bruge et silliconeprodukt som Pronto eller lignende i stedet for WD40.
Du kan prøve og fjerne tændrørskablet i begge ender og kigge om der er ir.
Skær en smule af enderne så de er friske og sørg for de har god forbindelse.
Kig ind i tændrørshætten og se om det er som det skal være. Der kan være en klips som skal tage fat i tændrørets gevind og metaldims der kan drejes ud med en skruetrækker. Måske det sidder løst eller klipsen mangler.
Du kan måle modstanden gennem tændrørshætten og tændrørskablet og tændrøret for at se om der er den rette modstand.
Og så med tændrøret i hætten kan du vrikke det og se om der er dårlig forbindelse.