Den ser lidt kort ud den slange i forhold til min.
På min er den så lang at den kan gå på ydersiden af det store stelrør.
Jeg har ført mine slange på ydersider fordi sædekassen går meget tæt på stelrøret så slangerne ikke sidder i klem mellem sædekasse og stelrør.
Det har så godt nok den ulempe at slangerne i teorien kan tage skade hvis scooteren vælter.
Der er bevægelse mellem de to steder hvor slangen er monteret når støddæmperen bevæger sig op og ned så måske de bevægelser med tiden har rykket slangen mere og mere ud.
Måske slangens dimensioner ikke er helt perfekt når den er uoriginal.
Også tror jeg ikke de plastikstrips du har sat på er gode. Brug hellere de metalbøjlet der vel sad på original.
Jeg har dårlig erfaring med de er lavet af hård plastik specielt de små og specielt i koldt vejr de knækker inden man får spændt dem ordentligt så jeg har købt nogen store i blødere plastik de er meget bedre men jeg vil nok ikke bruge dem til noget med benzin.
Strippen på den korte slange ved benzintanken sidder lige på det punkt hvor studsen er tyk. Du skulle nok have skubbet slangen helt ind så du strammer strippen inde på det tynde stykke af studsen.
Altid noget der ikke gik ild i noget selvom det kunne da havde set vild ud med et langt spor af ild bagefter dig.
![billed0415.jpg](./download/file.php?id=5751&sid=9a1d36f40841ab96256fbc8776e502ca)
- billed0415.jpg (149.27 KiB) Vist 5504 gange