AHA! Mash gav lidt flere hits på Google og Youtube
Kan se, at den adskiller sig fra de andre Kinesere ved, at cylinderen er lodret, hvor den er næsten vandret på AGM Cafe racer og Yamasaki, hvilket jeg formoder er godt for olieforbruget.
I udlandet fås den også i 70, 125 og 250cc versioner, i Frankrig og Østrig kan man købe styling og tilbehør, som f.eks. kåbe, anden tankform, saddel m.m.
Ting som springer mig i øjnene, ud over cylinderens retning, er at motoren tilsyneladende er en del af den bærrende konstruktion, og udstødningen er helsvejset, og det er skidt for reservedels priserne, med mindre den er i rustfrit stål, så den aldrig skal skiftes.
Begrænsningen er en omdrejningsbegrænser i CDI'en, som er let at deaktivere, hvor efter de 45 km/t nås i andet gear, mod et øget brændstofforbrug, ved fuldt håndtag naturligvis.
Så mangler vi vist bare, at finde ud af hvem der importerer og sælger vidunderet i DK?