Jeg har købt en PGO HOT 50 som jeg har haft i 12 timer og derefter går cylinderen i stykker, jeg henvender mig til sælgeren (privat) og fortæller ham hvordan det skete og hvor langtid jeg har haft den. Jeg fik af vide af sælgeren at der ingen fejl var ved den da jeg købte den men nu har jeg skiftet cylinderen og den lyder ligsom på video og syntes ikke det lyder helt optimalt. Der er gnist og fuldt batteri, der er også skiftet cylinder og stempel.
Nu har jeg prøvet at pille i den her en uges tid og har stadig ikke haft gang i den óg har nu set den eneste mulighed i at gå til en mekaniker.
Mekanikeren mener at det er cylinderens pakning er forkert på og fandt hans også en fejl på bremse klodserne og på bremse skiven og derfor skal han ha' 1000 kr for dele og 1200 kr for 2 timers arbejde, MEN! Han fortæller mig at han ikke kunne garintere at den vil fungere efter de udskiftede dele... Og det er der mit dilemma ligger, jeg kan ikke finde ud af om jeg skal kigge på det selv eller spare op til det, det nu koster altså cirka 2500 kr... Det er svært for mig at blive klog... da jeg nu har brugt 5100 kr på den og nu også skal bruge 2500 og måske mere...
Men hvad siger folk... Alt på den virkede indtil cylinderen røg så kan fejlen kun ligge i cylinderen eller kan det med at cylinderen gik i stykker lave flere fejl på maskinen?
Jeg søger virkelig alt slags hjælp!!

MVH: Poul