hej, jeg står her med en pgo comet som ikke vil starte, benzinen kommer ned til kabu, når jeg holder hånden for kabu bliver min hånd våd, men tændrøret er helt tørt, og nnår jeg tager tændrøret ud og holder en finger for, så er min finger helt tør, den får ingen benzin til cylinderen.
Håber i kan hjælpe
Pgo comet vil ikke starte
- Gustavcramer
- 1. Rang
- Køretøjer: Pgo comet
-
- 15. Rang
Re: Pgo comet vil ikke starte
Lyder som om membranen under indsugningsstudsen ikke holder tæt.
Du kan holde den op mod en lampe og se om der kommer lys igennem.
https://scootergrisen.org/scooterhjemme ... dvalve.php
Du kan holde den op mod en lampe og se om der kommer lys igennem.
https://scootergrisen.org/scooterhjemme ... dvalve.php
- Gustavcramer
- 1. Rang
- Køretøjer: Pgo comet
hej, den er helt tæt.
jeg er simpelthen ved at blive sindsyg, over den ikke starter, alle tingene virker den starter bare ikke
jeg er simpelthen ved at blive sindsyg, over den ikke starter, alle tingene virker den starter bare ikke
- tiggi
- 7. Rang
- Køretøjer: Wga Wersus årg. 2012 km. 10600
Sym orbitt 50 4 takt 2017 km. 200. - Geografisk sted: Odense S
Prøv at rense kaburator og tjek at svømmer åbner lukker rigtigt (vejledning ligger her på siden oppe i køretøjets dele)
-
- 15. Rang
Hvis din hånd bliver våd så må det jo være fordi benzinen kommer den forkert vej.
Hvis membranen holder tæt så er det nok det med ventilnål/svømmer der ikke stopper for benzinen.
Tjek at karburatoren sidder korrekt i korrekt vinkel.
Hvis du har brugt en uoriginal indsugningsstuds så karburatoren sidder i en anden vinkel så kunne det måske være derfor.
Kig på nåleventilens spids og nedi hullet hvor den sidder og tjek at der ikke er snavs og blæs igennem indefra og ud.
Se om svømmeren er utæt (om der er benzin inden i) og mål svømmerhøjden.
Hvis membranen holder tæt så er det nok det med ventilnål/svømmer der ikke stopper for benzinen.
Tjek at karburatoren sidder korrekt i korrekt vinkel.
Hvis du har brugt en uoriginal indsugningsstuds så karburatoren sidder i en anden vinkel så kunne det måske være derfor.
Kig på nåleventilens spids og nedi hullet hvor den sidder og tjek at der ikke er snavs og blæs igennem indefra og ud.
Se om svømmeren er utæt (om der er benzin inden i) og mål svømmerhøjden.