Du kan oplade batteriet også lade det være i 1 time uden at gøre noget også sætte du multimeteret på DC jævnstrøm og sætte den ene ledning på den ene terminal og den anden ledning på den anden terminal.
Så står der måske 12,8-13,1 volt hvis det er et nyt batteri der er fuldt opladt.
Hvis det er brugt kan det være lidt lavere.
https://scootergrisen.org/scooterhjemme ... er_batteri
Du kan også måle i cigarstik men hvis batteriet er koblet til ledningsnettet så er der mulighed for at noget står og bruger strøm så det er bedst at tage batteriet ud når du måler og oplader for at udelukke at der kan være et strømforbrug.
Godt du fandt problemet.
Karburatoren skal vist ligesom gå i hak med indsugningsstudsen før spændebåndet spændes.
Tjek at luftfilteret er spændt fast på motorblokken eller hvor det nu skal være spændt fast.
Det kan være hvis det kun sidder fast på karburatoren at luftfilteret sidder og hopper når du køre.