Pludselig mangel på træk kraft
- Akhmaxhacks
- 1. Rang
- Køretøjer: Stranger
Giantco sprint
Pludselig mangel på træk kraft
Hej jeg har en stranger x-fight-4-takts hvor skiven er pillet så den køre 55-60 på lige vej og har altid været tilfreds... For nyligt tænkte jeg scooteren mens den stod på pedalen og kold chokeren fik den op i omdrejninger så den trillede frem og væltede ned på venstre side af knallerten hvor kick starteren sidder... Da jeg begynder at køre mærker jeg ikke noget men undervejs mister den pludselig kraft og køre kun 35 Ca.... Og engang imellem hvis der var et bump i vejen eller jeg kørte ned ad bakke tog den fat og kørte som før lige indtil man slap gassen og gassed op igen så var den langsom igen... Nu idag tager den aldrig fat mere... Den køre de 30 Ca og den vil ikke mere på ligevej.. Men ned ad bakke kan den godt komme op i omdrejninger.. Omkring 55 kmt Max... Men så snart det ligner ud sænker den farten... Den kan også komme op i omdrejninger når den er løftet op på støtteforening... Jeg har skiftet studs da jeg fandt ud af den var utæt men det var ikke det.. Jeg har renset dysen i håb om der var skidt.. Heller ikke det... Jeg har tjekket rullerne og der var kun én der var meget lidt kantet men tvivler på så lidt kan gøre så stor forskel men skifter dem aligevel i morgen og renser... Nogen der kender til sådan en problem? Prøvet noget ligende? Nogen har nævnt gasspjæld membran men jeg har ingen ide håber nogen har prøvet noget ligende :/
-
- 15. Rang
Re: Pludselig mangel på træk kraft
Kunne måske godt være gasspjældsmembranen.
Du kan skrue toppen af karburatoren og tag spjældet op og rens det og ned i hullet og se om der er revnet i gummiet og tjek at det kan køre glat op og ned.
Du kan skrue toppen af karburatoren og tag spjældet op og rens det og ned i hullet og se om der er revnet i gummiet og tjek at det kan køre glat op og ned.
- Akhmaxhacks
- 1. Rang
Giantco sprint
Det var ikke rullerne så tjekker membranen når jeg har fundet ud af hvor den sidder 

- Akhmaxhacks
- 1. Rang
Giantco sprint
Ok lille update membranen var revnet så har byttet med min giantco sprints membran xD tak for hjælpen xD