Ja overskriften siger alt !
Og der skal lige tilføjes at der ikke er pillet ved begrænsninger eller lign.
Lad os starte med ting der kan/ bør ændres
1) standard dæk ( Duro ) er ikke noget værd på våde veje
2) spejlene har en mærkelig facon og er ikke til at indstille så man kan se bagfra kommende trafik
3) lys smal lyskegle der ikke rækker ret langt frem, har kørt mod biler med langt lys tændt uden at bilerne markerede for at det blænder
ud over det så starter og kører den uden problemer, målinger siger 37 km/l i gennemsnit
1100 km status VGA EXPLORA 45 km/t
- Gammelmand
- 7. Rang
- Køretøjer: VGa Explora 45
Tidligere Peugeot speedfight II lc 45 - Geografisk sted: Hornslet
-
- 15. Rang
Re: 1100 km status VGA EXPLORA 45 km/t
Ved ikke om du har gjort det men du kan indstille nærlyset så det peger godt hvis ikke det gør det nu.
Der er sikkert en skrue foran eller inde bag forlygten du kan justere lidt på om natten også kør lidt og juster lidt mere indtil du finder en god indstilling.
Bemærk at din vægt ændre på lyset så det giver ikke så meget mening at indstille det perfekt når man ikke sidder på den.
Der er sikkert en skrue foran eller inde bag forlygten du kan justere lidt på om natten også kør lidt og juster lidt mere indtil du finder en god indstilling.
Bemærk at din vægt ændre på lyset så det giver ikke så meget mening at indstille det perfekt når man ikke sidder på den.
- Gammelmand
- 7. Rang
Har ikke forsøgt at justere lyset, på billede af Lygten ser det ud som om at den er monteret med 7 stk skruer !
og så skal jeg lige finde vej ind gemmen div skjolde , det er nævnt overfor Thansen så regner med at de klarer det her om 10 dage når den skal til Service
og så skal jeg lige finde vej ind gemmen div skjolde , det er nævnt overfor Thansen så regner med at de klarer det her om 10 dage når den skal til Service
-
- 15. Rang
Jeg tror ikke du skal afmontere noget for at justere nærlyset.
Hvis ikke du kan se en justeringsskrue forfra så kig op under fronten og se om der er en skrue eller noget nær pæren.
Du kan nok ikke regne med at de kan justere den godt, det kan da godt være de har udstyret til at justere lys men det er nok ikke helt det samme på vejen når det kommer an på din vægt. Hvis ikke du kan finde skruen så kan du tage nogen billeder så kan det være vi kan se den eller spørg T. Hansen.
På deres hjemmeside er der kun et billede af forlygten foran og der kan jeg ikke se noget så det er nok bag på.
Hvis ikke du kan se en justeringsskrue forfra så kig op under fronten og se om der er en skrue eller noget nær pæren.
Du kan nok ikke regne med at de kan justere den godt, det kan da godt være de har udstyret til at justere lys men det er nok ikke helt det samme på vejen når det kommer an på din vægt. Hvis ikke du kan finde skruen så kan du tage nogen billeder så kan det være vi kan se den eller spørg T. Hansen.
På deres hjemmeside er der kun et billede af forlygten foran og der kan jeg ikke se noget så det er nok bag på.
- Gammelmand
- 7. Rang
Bagpå så skal der fjernes skjolde !
Min vægt ,,,,ingen hemmelighed om den ca 90 kg.
som skrevet er der bestilt Service til den og der bør Thansen kunne fortælle hvor den justering sidder
Min vægt ,,,,ingen hemmelighed om den ca 90 kg.
som skrevet er der bestilt Service til den og der bør Thansen kunne fortælle hvor den justering sidder
- Gammelmand
- 7. Rang
oplyst af Thansen ! Alle skjolde foran skal af for at justerer lyset , og det samme for at skifte Pære 
ikke specielt smart

ikke specielt smart