Vil bare høre om den her http://www.thansen.dk/scooter-knallert- ... 327586919/
Er god til prisen altså at den ikke går i stykker efter 2 dage, i ved hvad jeg mener
Har nemlig overvejet den eller en Vga explora
Sym jet sport sr 50 fra thansen
- Gammelmand
- 7. Rang
- Køretøjer: VGa Explora 45
Tidligere Peugeot speedfight II lc 45 - Geografisk sted: Hornslet
Re: Sym jet sport sr 50 fra thansen
Har en Vga Explora der bare har kørt uden problemer....dog skal der tilføjes at den er 100% lovlig
Kender ikke noget til den anden
Kender ikke noget til den anden
- Jps
- 13. Rang
- Køretøjer: Ivecar Plus 2023 kørt 8.500 km
- Geografisk sted: Lolland
Det er ikke en Thansenscooter, så den går nok ikke i stykker lige med det samme . Efter hvad jeg ved, så opkøbte Thansen lageret af symmodellerne fra en importør, der tilsyneladende gik konkurs. Om de så har overtaget importen af Sym sidenhen, ved jeg ikke.KarlEDK skrev:Vil bare høre om den her http://www.thansen.dk/scooter-knallert- ... 327586919/
Er god til prisen altså at den ikke går i stykker efter 2 dage, i ved hvad jeg mener
Har nemlig overvejet den eller en Vga explora
-
- 15. Rang
Jeg ville klart hellere have en Sym men jeg ville dog ikke have en med 2 takt motor.
De Sym jeg har set på har lignet at de er god kvalitet. Forstå faktisk ikke at de ikke har været mere udbredt i danmark men det har måske noget med importør/forhandler at gøre.
Hvad med en af de andre Sym'er med 4 takt vil du ikke have dem?
Prøv og gå ned i T. Hansen også sammenligne modellerne.
Jeg synes de scootere som T. Hansen har det med at sælge (VGA og hvad de ellers kalder dem) de har virkelig elendige plastikdele. Der tror jeg du ville kunne se en stor forskel alene ved at kigge på plastikken.
De Sym jeg har set på har lignet at de er god kvalitet. Forstå faktisk ikke at de ikke har været mere udbredt i danmark men det har måske noget med importør/forhandler at gøre.
Hvad med en af de andre Sym'er med 4 takt vil du ikke have dem?
Prøv og gå ned i T. Hansen også sammenligne modellerne.
Jeg synes de scootere som T. Hansen har det med at sælge (VGA og hvad de ellers kalder dem) de har virkelig elendige plastikdele. Der tror jeg du ville kunne se en stor forskel alene ved at kigge på plastikken.