Her er da helt dødt inde
Her er da helt dødt inde
Hallooooooooo er der nogen???????
- Jps
- 13. Rang
- Køretøjer: Ivecar Plus 2023 kørt 8.500 km
- Geografisk sted: Lolland
Re: Her er da helt dødt inde
Ja, det er der, men man skal væbne sig med tålmodighed, angående svar. Og det gælder for alle fora i DK. Du skrev så på et tidspunkt, hvor de fleste dårligt er stået op endnu. Jeg er her, 2-3 gange om dagen. Og det tager vel 2 minutter at kigge og så smutte igen, hvis der ikke skal svares på noget. For få nye emner, er vilkårene for knallertforums idag, desværre.Johnny g skrev:Hallooooooooo er der nogen???????
Ekko. Ekko - EKKO!
Den er god nok. Ingen hjemme
Mvh.
PS: Tjek min tråd. Knallert 45. Leveres muligvis i morgen. Eller sådan noget.
Den er god nok. Ingen hjemme

Mvh.
PS: Tjek min tråd. Knallert 45. Leveres muligvis i morgen. Eller sådan noget.
-
- 15. Rang
Ja der er nogen men det er et forum så der kan godt gå noget tid fra man spørger til der kommer svar.
Så er det fordi de er blevet overset.
Mvh.
Mvh.
- Jps
- 13. Rang
Man overser ikke noget, hvis man går ind under aktive emner, og kigger listen igennem.ThomasT skrev:Så er det fordi de er blevet overset.
Mvh.
-
- 15. Rang
Det er også min favorit side:
search.php?search_id=active_topics
Der et ikoner som viser ulæste indlæg som linker til det først indlæg du endnu ikke har læst. Det er meget smart.
Men man kan vist også få tilsendt e-mails hvis der er nogen som svarer i de emner man har skrevet men så kan man hurtigt ende med at få en masse e-mails men det kan være smart så man kan få besked uden at skulle tjekke forummet manuelt.
search.php?search_id=active_topics
Der et ikoner som viser ulæste indlæg som linker til det først indlæg du endnu ikke har læst. Det er meget smart.
Men man kan vist også få tilsendt e-mails hvis der er nogen som svarer i de emner man har skrevet men så kan man hurtigt ende med at få en masse e-mails men det kan være smart så man kan få besked uden at skulle tjekke forummet manuelt.
- Jps
- 13. Rang
Kan du jo ikke bruge til noget som helst.