Hej, jeg har en Gilera RCR men en 19mm karburator. Som jeg gerne vil have begræsnings pladen ud af, men jeg kan ikke finde ud af hvilken dyse den skal have så. Håber der er nogle af jer der kan hjælpe.
På forhånd tak
Hej.
Hvis du ikke får præcist svar på dit spørgsmål, er et dyse-sæt med 10 dyser nærmest et must når du ændrer på indsugnings-forholdene.
Det koster ikke alverden, og er en god måde at prøve sig frem til den trækker optimalt. Og så har du dem hvis du senere åbner endnu mere op for luften. Hvad størrelse dyse sidder der i nu?
Kymconørden skrev:Hej.
Hvis du ikke får præcist svar på dit spørgsmål, er et dyse-sæt med 10 dyser nærmest et must når du ændrer på indsugnings-forholdene.
Det koster ikke alverden, og er en god måde at prøve sig frem til den trækker optimalt. Og så har du dem hvis du senere åbner endnu mere op for luften. Hvad størrelse dyse sidder der i nu?
ja har jeg også overvejet, men det var bare nemmere hvis jeg kunne finde ud af hvilken størrelse den skulle have så jeg kunne købe den enkelte. men det ender nok med at blive det jeg gør i sidste ende. Det ved jeg desværre ikke.
Men tak for din hjælp