"Ekspert" søges i København

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
luffe31
1. Rang
1. Rang

"Ekspert" søges i København

Ulæst indlæg af luffe31 »

Hej drenge

Jeg er netop ved at købe min første (brugte) scooter.
Jeg søger en person, uddannet eller ej, der virkelig kan sit kram med scootere, som vil hjælpe mig med at få mit kommende køb gjort 100% klar.
Jeg aner absolut intet om motorer eller scootere, men vil gerne betale rimelige penge til en person i København, som kan være min go-to guy, når jeg har brug for hjælp.
Men andre ord; du ved en helvedes masse om scootere og jeg betaler :)

Lige til sidst. Den scooter jeg er ved at købe er en Piaggio zip 45 4t. Så vidt jeg har kunne læse mig frem til er det en god maskine. Er I enige?
Brugeravatar
luffe31
1. Rang
1. Rang

Re: "Ekspert" søges i København

Ulæst indlæg af luffe31 »

Nå, det var åbenbart ikke så spændende ☺️ Er der så nogen der kan anbefale et godt værksted i København?
Brugeravatar
TOCA
9. Rang
9. Rang
Køretøjer: PGO Comet (Solgt)
Peugeot Fox
CPI GTR 50 (45'er) x2
Geografisk sted: København

Re: "Ekspert" søges i København

Ulæst indlæg af TOCA »

Scootermester virker rimeligt professionelle, de bor lige ved siden af Rødovre station, så det er let at komme hjem igen, når man har afleveret sit vidunder. må dog indrømme at mit første møde med dem ikke har levet helt op til forventningerne, men det var så heller ikke den letteste opgave, jeg gav dem. At dømme ud fra mængden af scootere og knallerter på værkstedet, så har de mange kunder, så forvent lidt ventetid, til gengæld står dit vidunder under tag hele tiden, i opvarmet kælder, og de kommer og hente maskinen, hvis den ikke selv kan køre til Rødovre.
Besvar