
Med den gamle rystede hele maskinen, hvis man gav for meget gas, for hurtigt, alle 125 kg + chauffør, og ved fuld gas gik den 72 km/t ved 11.000 o/min (max udslag på omdrejningstælleren), med den nye rem, er der intet der ryster, og den tager ikke over 9500 o/min, men går stadig sine modige 75 km/t, accelerationen er meget mere glidende, og når man slipper gassen er der ikke noget, der hopper

Den gamle rem var så løs, at den øverste og nederste del kunne ramme hinanden, og så smal, at den ikke havde fat i pladerne, før ved 4000 o/min, den nye sidder stramt og har fat hele tiden, og det gør hele forskellen.
Den gamle rem, en billig uoriginal model, og jeg trykker kun meget let sammen.
Den nye rem, dyrere men med originale mål, her trykker jeg til.
Morale: Brug kun dele, som opfylder producentens krav og mål, og skift remmen, når den trænger, 2000 o/min mindre, ved alle hastigheder, gør en forskel
