Kommer kørende op til et T-kryds også er der en stor bus der er ved at dreje i min retning og fylder rigtig godt i højre side af vejen og ja buschaufføren snakker selvfølgelig i mobiltelefon for hvad skulle man dog ellers bruge tiden på når man er ved at dreje et tons tungt køretøj 90 grader i trafikken.
Jeg kan ikke rigtig komme videre på min vej eftersom der holder en stor bus i vejen og eftersom jeg er ved at være godt og grundig træt af bilister og andre skod trafikkanter der syntes deres telefonsamtale er vigtigere end at følge med i trafikken så stopper og læner scooteren op af bussen og får mig en lille "snak" med idioten bag rettet der selvfølgelig stadig har gang i mobiltelefonen da jeg kommer hen til vinduet. De er åbenbart meget svære at lægge fra sig sådan nogle mobiltelefoner.
Samtalen består mest i at jeg råber af ham og ham nægter alt og og giver mig skyldes for alt og at jeg køre på den forkerte side af vejen... Kigger ned langs siden af bussen og min scooter er en halv meter fra højre vejkant og jeg kan ikke se midten af vejen fordi der er bussen oven på så hvordan kan jeg være på den forkerte side af vejen eller midt på vejen. Hvis jeg var midt på vejen ville jeg være under bussen men han bliver ved med at sige at jeg er på den forkerte side side af vejen og midt på vejen.
Kan måske være det er første gang idioten kigger i et spejl og dermed er blevet forvirret.
Jeg spørger om det var en vigtig samtale han havde gang i men han mener ikke det kommer mig ved.
Det kommer da mig ved når du køre i trafikken.
Han nægter ALT og vil ikke oplyse en skid og han vil ikke melde sig selv til politiet eller sin arbejdsgiver og bliver ved med at give mig skylden for alt, han vil overhovedet ikke indrømme at han skulle havde gjort noget forkert og bliver ved med at give mig skylden for alt.
På et tidspunkt lukker idioten vinduet og lader som om han ringer og lidt efter påstår han at havde ringet til politiet men at de ikke ville komme men det tror jeg ikke en skid på fordi det var en meget kort "samtale" og når man ringer 114 skal man indtaste postnummer og der er nok noget vente tid så det tror jeg ikke på han har gjort så det var nok løgn. Det kan være han bare har afsluttet den samtalen han havde gang i.
Også begynder han og sige at jeg jo nok kunne komme til at betale for de ridser der er på bussen.
Ja det skulle vi da nødig have at der kommer ridser på bussen når ham køre folk ihjel fordi han har travlt med mobiltelefonen og ikke kan kende forskel på højre og venstre.