HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP TIL RETARD BITTE BITTE BITTE

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
scooterdum
1. Rang
1. Rang
Køretøjer: hot 50 gammel skrammel til nærig idiot :-)

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP TIL RETARD BITTE BITTE BITTE

Ulæst indlæg af scooterdum »

Hej grisebasser ;-) ny på siden og ny mekanikersinke....
Som skrevet over, INGEN, gentager lige, ABSOLUT ikke en stand forskid på hvad f jeg laver så bær over med mig :D
Hvad er standard farvekode på kabler til lys?
Mit ride er blæst af en død spritter, når lys er på slukket virker instrumentbelysning, olielampe speedometer OG tankmåler :D Lige indtil jeg tænder lyset så dør hele pisset på nær motor...
Har overvejet at hoppe på den da jeg lige har sat ny 45 cyl og stempel på, indstillet svømmer, 11 mm fra karb.kant ca, 76 dyse, standard luftfilter, ny spjældnål og self nyt ledningsnet...
Men som sagt, er halvretarderet og har læst mig frem til fremgangsmåde på nettet osv ellers ingen erfaring såe, HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP :D
Tror begge lysmodstande virker og er korrekt monteret, men ellers, lort på styret, ik styr på lortet :roll:
scootergrisen
15. Rang
15. Rang

Re: HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP TIL RETARD BITTE BITTE BITTE

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Hej og velkommen til.

Der er ikke nogen standard farvekoder men du kan se det på eldiagrammet som passer til den model du har.
http://scootergrisen.org/scooterhjemmes ... iagram.pdf

Der er kun en lysmodstand, det er den på 30w5,9Ohm.
Den anden modstand er til den automatiske choker.

Det bedre og vælge en emneoverskrift som handler om det du søger hjælp til.
Du kan eventuelt vente med at skrive emneoverskriften til du har skrevet resten færdig så ved du hvad det handler om.
Brugeravatar
scooterdum
1. Rang
1. Rang
Køretøjer: hot 50 gammel skrammel til nærig idiot :-)

Re: HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP TIL RETARD BITTE BITTE BITTE

Ulæst indlæg af scooterdum »

Mange tak for den kvikke respons, dejligt når ting går stærkt :-) hmmmmm, læste bare at der skulle være to, tror selvfølgelig på dig :-) har en på fem og en på 30 meeeen kunne også være det hed 30w5,9Ohm :-) choker gider heller ikke, men går megagodt på kickstarter så det dur, men tak for hjælpen mester, skulle da ha meldt mig ind her for længe siden, har brugt 2 måneder på at læse og memorere, så bande og montere, og nu bider jeg næsten mine negle ned til knoglen af frustration over at den kører nogenlunde men kan ikke se en skid :-)
Besvar