mange tak for alt hjælpen. mangler bar en ting nu. men lige de ting jeg har gjordt. og jeg har lært
var i THansen og købe dele i dag. jeg købte : afstans-parkning til kaborator, baglys fuld med blink lys og det hele. men har ikke noget blink-lys relæ endnu.
og en helogen forlygte pære.
Jeg satte det bagtygten til .. i 2 sek. så gik pæren ..yes yes. tænkte jeg. det er spængnings relæet. så skiftede til det gamle igen. ..hacede ekstre pære. så det var ikke noget problem. så godt så langt. det hele virkede

jeg STARTEDE med at kigge på min kickstarter som har haft nogle problemer med rumle lyd..FIK jeg lavet første omgang . TROEDE JEG

: var nu englig meget heldig det gik istykker igen .da jeg nu stod og lavede den.. yes yes.. det var en alternivt løsning . kickarmen kune beværge sig. det var så en skive der var blevet slidt.. så lavede 2 andre ..så de nogenlunde passede til den gamle. men lidt større.. satte dem i. men låserignen var stram.. men fik den halves i ... så troede det ku la sig gøre.. så havede jeg lavet baglygten.
SÅ var det frontlyset. den er bar fuldtstænig DØD

så startede jeg den. for det skal man jo på dem for at ku se lys.. så begyndte den rumle lyd.. og jeg kiggede ned og så låseringen var hoppet af. .. så tænkte jeg...ku da slibe dem lidt så de nu passede.. tor jeg havede slibbet i 15-20min da jeg blev mobset over der ikke rigtigt skete noget.. så tog jeg en fil og fliede den ene til... SÅH virkerde det sku ...

yes yes. MEN stadig intet lys.. har tjekket alle stik for ir. og rust. intet at se. ...hvis nogen ku hjælpe mig her ..VILLE JEG blive utrolig glad.. for skal bestile plader til den på mandag