Jeg har en hot 50 fra 2012, den har fået fjernet skiven og jeg har sat 5 grams ruller i. alt i alt kører den fint men ville godt have lidt mere fart, overvejer at sætte gianelli go på eller et nyt powerluftfilter hvad ville være bedst og hvor hurtig ville den sådan ca gå ??
Danielts skrev:Jeg har en hot 50 fra 2012, den har fået fjernet skiven og jeg har sat 5 grams ruller i. alt i alt kører den fint men ville godt have lidt mere fart, overvejer at sætte gianelli go på eller et nyt powerluftfilter hvad ville være bedst og hvor hurtig ville den sådan ca gå ??
håber i kan svare
Du skal huske at fjerne tragten i membranen også. Så kommer der lidt mere fut i Hotten. Powerfilter hjælper intet, det skaber kun støj og suger skidt og møg ind i karburatoren. 5 grams ruller lyder lige lovlig lavt, det normale er at køre med 7-7,5-8 grams.
Ja, det skal der. Hvis din dyse er str. 72 (standard i en Dr. Big) skal du op i 74-76, forudsat at du kører med standardcylinder og standardluftfilter.
Danielts skrev:jeg køerer hot 50 fra 2012 ved ikke hvad den har ?
Du skal jo skille karburatoren ad, og så tjekke dysenummeret . Det er så ikke nødvendigt at splitte den helt ad, som på billedet . Det er den lille dyse i højre side af billedet du skal tjekke nummeret på.