Musik
-
- 15. Rang
Re: Musik
Hørte lige den her i radioen.
Som en der hedder John sagde.
"Vi forsøger at være hårde men retfærdige."
Squarepusher 1996 interview part 1 Hvordan laver de musikken ?
"Vi forsøger at være hårde men retfærdige."
Squarepusher 1996 interview part 1 Hvordan laver de musikken ?
Den teknologiske udvikling ?
Monkey Drummer - Chris Cunningham + Aphex Twin The Craziest Drum Solo Ever! (Play it on your head..) TomasT
Monkey Drummer - Chris Cunningham + Aphex Twin The Craziest Drum Solo Ever! (Play it on your head..) TomasT
Spritkørsel er mit mellemnavn.
Squarepusher Ufabulum Live 2012 / 2013 I'm so 2000 and eight. You are so 2000 and late.
PS: Husk gud elsker dig. (Ja. Jeg er mere til fridage og den slags.)
PSS(?): Frøbank til salg! Slå til inden det er for sent! (køleskab fyldt med frø medfølger.):
http://www.froebanken.com
Squarepusher Ufabulum Live 2012 / 2013 I'm so 2000 and eight. You are so 2000 and late.
PS: Husk gud elsker dig. (Ja. Jeg er mere til fridage og den slags.)
PSS(?): Frøbank til salg! Slå til inden det er for sent! (køleskab fyldt med frø medfølger.):
http://www.froebanken.com
John ?
Rytteriet - Penis vs. John Mogensen "Vi er tilbage" blev der sagt og så starter han sq med at sige..: "Jeg sidder meget på et værtshus men jeg sidder sq da lige så meget på min penis.??!". (Overdreven tegnsætning).
Bandeord. Hvad helvede gør man? Det stinker af omvej.
PS: "Hvor kommer gud ind i billedet?" fristes man til at spørge. "Jeg fik også lige en pølse på Jarmers Plads" er svaret.
PPS: Mig ? Husk at gud opfandt alting. Også bandeordet. Og hykleriet og.. Den dybe tallerken.
Rytteriet - Penis vs. John Mogensen "Vi er tilbage" blev der sagt og så starter han sq med at sige..: "Jeg sidder meget på et værtshus men jeg sidder sq da lige så meget på min penis.??!". (Overdreven tegnsætning).
Bandeord. Hvad helvede gør man? Det stinker af omvej.
PS: "Hvor kommer gud ind i billedet?" fristes man til at spørge. "Jeg fik også lige en pølse på Jarmers Plads" er svaret.
PPS: Mig ? Husk at gud opfandt alting. Også bandeordet. Og hykleriet og.. Den dybe tallerken.
Og ham her. Ikke et ord om jomfrutrøster i den forbindelse.
Otto Brandenburg - Alle sømand er glade for piger Alle sømænd tager ud i det fjerne. (Bemærk mundharmonikaen. (Dem han ikke gav hjerne gav han knippel, skilt og stjerne )
Den lyriske 9 millimeter: (Den video ligner en bøssefest..)
Otto Brandenburg - Alle sømand er glade for piger Alle sømænd tager ud i det fjerne. (Bemærk mundharmonikaen. (Dem han ikke gav hjerne gav han knippel, skilt og stjerne )
Den lyriske 9 millimeter: (Den video ligner en bøssefest..)
Socialdemokrater ?
Den her! Jeg fandt aldrig ud af om det er en pige eller dreng der synger omkvæd:
Joanna - Kim Larsen, Værsgo' Venlig hilsen. Thomas.
Post scriptum. Jeg gætter på det var en mand.
Den her! Jeg fandt aldrig ud af om det er en pige eller dreng der synger omkvæd:
Joanna - Kim Larsen, Værsgo' Venlig hilsen. Thomas.
Post scriptum. Jeg gætter på det var en mand.