Skal ud og se på denne model i morgen. Og ja jeg ved den er 10 år gammel og koster lidt for meget. Men til en start, er det blot en testtur og så selvfølgelig om jeg kan sidde i den, uden at ramme loftet
Ja så blev en Ape endelig prøvet det tog kun 1 minut, idet jeg med meget møje og besvær fik lirket mig ind på sædet, her kunne jeg så styre med knæene. Der er absolut ingen plads til en person på 1,90 lav og ca 100 kg Så drømmen om en Ape er hermed lukket ned
Jps skrev: ↑30. april 2023 13:46
Ja så blev en Ape endelig prøvet det tog kun 1 minut, idet jeg med meget møje og besvær fik lirket mig ind på sædet, her kunne jeg så styre med knæene. Der er absolut ingen plads til en person på 1,90 lav og ca 100 kg Så drømmen om en Ape er hermed lukket ned
Ja der skal du nok have skåret et mandehul i taget, hvis altså ....................
Jps skrev: ↑30. april 2023 13:46
Ja der skal du nok have skåret et mandehul i taget, hvis altså ....................
Du kan oprette et nyt emne med dine krav så kan vi se om der findes en model der kan leve op til det.
Pris, rækkevidde, lille knallert, stor knallert og hvad der eller måtte være af krav.