Altså balanceringen må have været stoppet det meste af tiden.
Uden at opladningen gik i gang. Tror jeg da i hvert fald ikke. Ellers kunne jeg vel have målt det på spændingen.
I docx-filen står:
Kode: Vælg alt
30 Charging cell maximum voltage protection 4150mV
31 Relieve charging cell voltage protection 4050mV
33 All faults are relieved Power on the BMS again
Måske ligesom når jeg kommer kørende med afladt batteri og strømmen afbrydes så kan jeg vente måske 1 minut og dreje nøglen i tændingslåsen til OFF og ON igen så kommer strømmen tilbage. Er ikke lige sikker på at strømmen kommer tilbage efter 1 minut uden at slukke og tænde men det kan jeg lige prøve.
Kode: Vælg alt
28 Discharging cell minimum voltage protection 3000mV
29 Relieve discharging cell voltage protection 3100mV
viewtopic.php?f=19&t=3601
Opladeren bruger stikket i batteriet med 3 ledere men der er ingen jordforbindelse.
Andre opladere kan bruge det runde Chogori-stik hvor der er flere forbindelser.
Kunne prøve om kortslutningen gør en forskel men BMS'en er jo allerede tændt og "Power on the BMS again" lyder som om at man skal slukke og tænde.