giantco sprint sport 08
- sprint690
- 4. Rang
- Køretøjer: CPI popcorn 30km 05(årgang) (70cm)
- Geografisk sted: fyn
Re: giantco sprint sport 08
CDI box fra keeway og spændigs relæ ....kan man fixe det så det passer på
-
- 15. Rang
Keewayen er en 2 takt ikke også vil du sætte den over på en Giantco 4 takt.
Det ved jeg ikke om det ville gå fordi 2 takt giver gnist hver gang stemplet er i top og 4 takt kun hver anden gang.
Også er der spørgsmålet om de er AC eller DC CDI bokse. Altså om de får strøm fra batteri eller generator.
Man kan få et adaptor stik men jeg ved ikke hvem der sælger dem.
Det ved jeg ikke om det ville gå fordi 2 takt giver gnist hver gang stemplet er i top og 4 takt kun hver anden gang.
Også er der spørgsmålet om de er AC eller DC CDI bokse. Altså om de får strøm fra batteri eller generator.
Man kan få et adaptor stik men jeg ved ikke hvem der sælger dem.
- sprint690
- 4. Rang
Nå jamen. Jeg smækkede det nye spændings relæ på . Prøvede at se mig ud af ledninger på den anden cdi box. Fuck det tænkte . Prøver sku med tændings os. Der gik benzin måleren kvart op . Så gik den ned igen. Nå .
Satte så den gamle på igen og stadig ingen ting . Nå fandt så ud af det var sikringen . Godt så
Smækkede en ny i . Satte så tænding til . Og hørte den samme summen fra den gamle. Fint
Satte den anden i igen . Yes yes intet galt . Så tænkte smækket lig tænding på .
Så hørte jeg en lille summen ( meget svagt) og 2 sek efter sagde det baaaang . Der sprang cdi boxen .
Så har nok samlet det forkert. Satte så den gamle på igen få lige at se om noget havedet taget skade . Der var den samme )dumme) lille sumene. Nå så den anden cdi box er så smadret nu
Satte så den gamle på igen og stadig ingen ting . Nå fandt så ud af det var sikringen . Godt så
Smækkede en ny i . Satte så tænding til . Og hørte den samme summen fra den gamle. Fint
Satte den anden i igen . Yes yes intet galt . Så tænkte smækket lig tænding på .
Så hørte jeg en lille summen ( meget svagt) og 2 sek efter sagde det baaaang . Der sprang cdi boxen .
Så har nok samlet det forkert. Satte så den gamle på igen få lige at se om noget havedet taget skade . Der var den samme )dumme) lille sumene. Nå så den anden cdi box er så smadret nu
- Kymconørden
- 11. Rang
- Køretøjer: Kymco Agility 72cc-4t 2007
Baotian Sprint 50cc-4t 2008
Jeg tar sgu hatten af for forsøget!iphone3gs skrev: og 2 sek efter sagde det baaaang .
Ting skal da prøves, for tænk nu hvis...

-
- 15. Rang
Forfandt du bare ledningerne tilfældigt ?
- sprint690
- 4. Rang
ja lidt...atlså kiggede på den gamle for at se lidt ud af det..og hvilke ledningerne der så bedst ud at kombirnere
smiler meget stort.... HADEER DET DER MED STRØM