Nyheder fra medierne (færdselsuheld og andet)

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
resderra
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 101
Tilmeldt: 7. juni 2010 23:43
Scootere: kymco super 8 4t 50cc

Re: Nyheder fra medierne (færdselsuheld og andet)

Ulæst indlæg af resderra »

Jps skrev:
resderra skrev:Ja jeg har faktisk hørt noget om en politi mand ikke må påkøre en når man ikke har hjelm på.
Når idioten ikke vil stoppe, så må han tage konsekvensen og det var i dette tilfælde, en tur i asfalten. Det er den slags unoder, der er årsagen til de mange ændringer indenfor knallertområdet, de sidste 7-8 år. Og de bliver jo værre endnu, de regler.
Nej det syntes jeg ikke hvis idioten bare køre hurtigt og ikke bringer andre liv på sit spil end sit eget kan jeg ikke se noget problem i det, og hvad de regler angår er det vist til at lave det om man det siger at det er begrund af EU men det er nok deres undskyldning der er faktisk lavet en undersøgelse i England at det var mere sikkert at køre 50-55 km/t end eks. 30km/t. Min egen mening er at de ikke skulle lave om på scootere eller knallerten når de kommer her til Danmark så nogle kan gøre 80 km/t eller 60/70 km/h , og så skulle men ha mere fokus på at køre e ordentlig og køre efter forhold. Jeg synstest nemlig at der er for mange regler nu til dags og at det måske ikke var på tide at bruge sund fornuft. Altså kør med omtanke jeg bliver tit overhalt i sving på scooter eller cykel jeg har lært mig at man ikke kan regne med nogen her i trafikken ellers havde jeg nok forlængst ikke levet! Det burde at være en selvfølge at alle der kørte på vejen kan finde ud af det men sådan er det ikke og det er den største trussel i trafikken og ikke en 60 km/t scooter uden hjelm det er nemlig altid ham der er syndebukken i trafikken.
Brugeravatar
resderra
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 101
Tilmeldt: 7. juni 2010 23:43
Scootere: kymco super 8 4t 50cc

Re: Nyheder fra medierne (færdselsuheld og andet)

Ulæst indlæg af resderra »

Sikke nogle banditter de største forbrydere arbejder for staten, og så sammenfattet ja det er forkert men fordi han er politi mand for han lov til vi gemmer det bare væk for medieren og alle andre de kikker altså bare den anden vej. Det er godt jeg ikke er blevet anholdt altså kun med cykel en bagpå jeg tænkte hvad ? er det ulovligt !!!! heldigvis ingen bøde men stadig noget lort og når nogen politikere siger EU er det kun som undskyldning for deres egne regler. Jeg kommer nemlig fra Nederlande/Holland hvor det er almindeligt at ha en bagpå jeg troede ikke på det jeg hørte !!!!
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11223
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Nyheder fra medierne (færdselsuheld og andet)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Snydt for crosser og 5300 kroner
[url=mms://wms.dr.dk/nas01/auto/cms/Resources/dr.dk/Nyheder/2009/09/f7dc197b-ff00-4460-b6df-f8db58099030/3437388_lbak_KONTANT_PROG_01092jpg@169.wmv]Kontant d. 1. september 2009 med firmaet macca.dk / mybuy.dk[/url] (video streaming)
Brugeravatar
resderra
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 101
Tilmeldt: 7. juni 2010 23:43
Scootere: kymco super 8 4t 50cc

Re: Nyheder fra medierne (færdselsuheld og andet)

Ulæst indlæg af resderra »

Den er nu synd får hunden men ligefrem at give en sigtelse for dyremishandling, jeg tro nu ikke manden gjorde det med vilje :? Så jeg syntes det er :thumbdown: at give en sigtelse for dyremishandling altså hvis han er 69 så kan nogle mennesker blive lidt :shifty: dum i hovedet, så skal de ha hjælp fra politiet ikke en sigtelse :crazy:
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11223
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Nyheder fra medierne (færdselsuheld og andet)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Ja det var syndt for hunden. Heldigvis kom den ikke meget til skade. Det værre med dem der har bundet en hund til en bil eller anhænger også glemme de dem og kører afsted i bilen.
Besvar