Her har jeg sat en af de afrundede klisterpuder fast på hjelmen.

- GOPR0015.jpg (144.13 KiB) Vist 6713 gange
Og sådan har jeg valgt at sætte kameraet.

- GOPR0012.jpg (163.97 KiB) Vist 6713 gange
Grunden til jeg har sat kliderpuden lidt tilbage i stedet for helt øverst er fordi det er en flipuphjelm og jeg gerne vil kunne tage visiret helt op.
Så har jeg sat forlængerarm på for at få kameraet lidt frem og op så man ikke ser når kæbedelen af hjelmen er slået op.
Kameraet sidder rimeligt højt men det virker meget godt og få sådan en god høj udsigt.
Med det andet kamera jeg har som sættes i kæbedelen af hjelmen der hvor det store hul er der kunne jeg godt flippe visiret op men ikke kædedelen så gik kameraet på halvvejs også filmede kameraet jo heller ikke lige ud mere. Sådan her der kan jeg flippe op og ned uden det betyder noget for optagelsen.

- GOPR0014.jpg (128.71 KiB) Vist 6713 gange
Den vipper en lille smule løs ved monteringsklisterpuden så måske kan jeg kile noget fast der så den sidder helt fast.
Også satte jeg en snor på i tilfælde af klisterpuden giver slip så kameraet ikke ryger af.
Øv jeg uploadede en video til youtube også står der den ikke understøtter formater, så prøvede jeg og uploade en video på 5 sekunder det virkede fint.
Men den store video på 38 minutter den havde de ikke lyst til at vise.