skive

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
Laxandsteffen
6. Rang
6. Rang
Køretøjer: Giantco Stealth 30 kmt og den er bare pisse fed og kør på!

Re: skive

Ulæst indlæg af Laxandsteffen »

Jps skrev:Skiven/ringen på en PGO 30'er skal være 8mm bred og lavet i metal. Plastikringen der kan få's duer ikke, da den slides for hurtigt. Og til en 45'r, skal ringen være 4,2 mm bred. Ang. ruller så er de originale i Dr. Big, hvide (7,5 grams). Lige pt køre jeg med sorte 8 grams, fra Topracing :D.
okay så er det mærkligt at skivein ikke passer :)
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Køretøjer: Ivecar Plus 2023 kørt 6.500 km
Geografisk sted: Lolland

Ulæst indlæg af Jps »

Laxandsteffen skrev:
Jps skrev:Skiven/ringen på en PGO 30'er skal være 8mm bred og lavet i metal. Plastikringen der kan få's duer ikke, da den slides for hurtigt. Og til en 45'r, skal ringen være 4,2 mm bred. Ang. ruller så er de originale i Dr. Big, hvide (7,5 grams). Lige pt køre jeg med sorte 8 grams, fra Topracing :D.

Har du et billede af den skive, siden den ikke passer?
Brugeravatar
Laxandsteffen
6. Rang
6. Rang
Køretøjer: Giantco Stealth 30 kmt og den er bare pisse fed og kør på!

Ulæst indlæg af Laxandsteffen »

Jps skrev:
Laxandsteffen skrev:

Har du et billede af den skive, siden den ikke passer?
nej ikke lige nu fordi skivein ligger i bagrummet i scooteren og scootern står hen ved en der laver den :)
Besvar