I år (og sidste år) er hjemmesidens hosting og domæne blevet betalt af andre end mig der laver hjemmesiden. Det lader til at GYS har betalt regningen på 927,- kroner i år og så har andre i skrivende stund (Lørdag den 13. juli 2024) overført i alt 655,- kroner til GYS. Jeg har ikke selv mulighed for at vise hvem der har opført penge til hvem og hvor meget da jeg ikke er en del af det, jeg kan bare se at regningen er blevet betalt. Så det er vist noget med at stole på hinanden.
Hvis du har lyst til at hjælpe med betalingen så læs forumemnet Betaling af hosting/domæne (2024). Så giver GYS vist løbende opdateringer om overførsel af penge.
Scootergrisen
Snak om scooter og knallert og få hjælp til at lave dit køretøj
Bjarne76 skrev: ↑5. december 2023 22:35
der er hvis en sikring men den se ud til og være lodde på IMG20231205222926.jpgIMG20231205222555.jpg
Ja ok, selv om jeg loader billedet af det indvendige af laderen ind i en billededitor og laver det lysere kan jeg desværre ikke stedfæste sikringen. Hvis det er den type med glas omkring burde du selv kunne se om tråden er sprunget på samme måde som i en gammeldags glødepære.
Men ellers ville et billigt multimeter være en nødvendighed for at fejlfinde videre. Jeg vil ikke mene det er formålstjenelig bare at købe stumper hjem som man tror kan være defekt da det lynhurtigt bliver en dyr historie.
Fint at displayet viser 63 volt, og 0% opladning. Hvis spændingen har været væk på køretøjet, viser den altid 0%. Det kan nemt ske, hvis man ved et uheld får udløst automatsikringen.
Med 63 volt på displayet, må alle batterier/batterikabler være ok.
Jeg ville undersøge om der virkelig er de 63 volt ved laderen, før en evt fejlretning på laderen.