ja alt er renset dyser har gennemgang i alle huller luftskrue stillet til 2 omgange ud.
Hvis nu choker systemet ikke virker skulle den vel stadigvæk kunne starte, når den får en sjat benzin når det ikke er koldt.
Jeg kan ikke se nogle revner i de 2 gummimembraner der sidder i karburator
Inden mit tændigsproblem startede, troede jeg at jeg havde fundet problemet da indsugningen var revnet. Da jeg så havde skiftet den kunne den ikke gniste. Så nu er jeg tilbage hvor det hele startede.
gy6 moter ingen gnist hjælp
-
- 15. Rang
Re: gy6 moter ingen gnist hjælp
Kan være den er utæt et sted så den ikke suger benzinen op.
Har du noget bud på hvor den kan være utæt.
Jeg har blæst den igennem så mener ikke den er stoppet nogle steder.
Måske konklusionen er at jeg skal investere i en ny karburator, det ville bare være fedt hvis jeg kunne sige præcis hvor fejlen ligger, da det efterhånden løber op med nye dele.
Den skulle nok bare have været skrottet da den er max 1500kr værd, men det er svært at opgive nu, efter alle de timer der er brugt på at finde fejlen.
Jeg har blæst den igennem så mener ikke den er stoppet nogle steder.
Måske konklusionen er at jeg skal investere i en ny karburator, det ville bare være fedt hvis jeg kunne sige præcis hvor fejlen ligger, da det efterhånden løber op med nye dele.
Den skulle nok bare have været skrottet da den er max 1500kr værd, men det er svært at opgive nu, efter alle de timer der er brugt på at finde fejlen.
-
- 15. Rang
Måske omkring indsugningsstudsen.
Du kan prøve og holde hånden for luftfilterindsugning for at gøre vakuumet kraftigere.
Du kan prøve og holde hånden for luftfilterindsugning for at gøre vakuumet kraftigere.
Tak for hjælpen det vil jeg prøve
Jeg må vist købe en ny karburator hvor kan det anbefales at handle gerne et link