Giantco E-buddy 45kmt

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
Baddi
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 320
Tilmeldt: 28. april 2012 17:28
Scootere: Kymco Agility 50, årg. 2008, trafikuheld efter 11.000 km.
Kymco Agility 50, årg. 1010 (købt dec. 2011), kørt 13.000 km. Projekt Indsprøjtning
Geografisk sted: Fyn

Re: Giantco E-buddy 45kmt

Ulæst indlæg af Baddi »

Fedt med flere el-scootere på vejene! :D

Da jeg som 15-årig skulle til at vælge scooter svor jeg også til at jeg ville have en elektrisk, men sådan skulle det ikke blive. Det trækker dog stadig i mig nogle gange at kunne køre så grønt som hvad der kommer ud af stikkontakten i stedet for den tvivlsomme forbrænding og energiudnyttelse man får i en af vores forbrændingsmotorer, hvor der er nok at vælge imellem når man skal forbedre dem. :mrgreen:
Brugeravatar
jakobø
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 6
Tilmeldt: 10. juni 2013 13:14
Scootere: Giantco E-buddy
Geografisk sted: fredericia

Re: Giantco E-buddy 45kmt

Ulæst indlæg af jakobø »

jeg har stadig ikke fortrudt den, jeg har på en prøvetur været oppe at køre 24 kilometer i et stræk, og det dækker rigeligt mit behov, jeg kigger dog meget på at sætte lifepo4 i den, men det koster sku.
Brugeravatar
Baddi
8. Rang
8. Rang
Indlæg: 320
Tilmeldt: 28. april 2012 17:28
Scootere: Kymco Agility 50, årg. 2008, trafikuheld efter 11.000 km.
Kymco Agility 50, årg. 1010 (købt dec. 2011), kørt 13.000 km. Projekt Indsprøjtning
Geografisk sted: Fyn

Re: Giantco E-buddy 45kmt

Ulæst indlæg af Baddi »

jakobø skrev:jeg har stadig ikke fortrudt den, jeg har på en prøvetur været oppe at køre 24 kilometer i et stræk, og det dækker rigeligt mit behov, jeg kigger dog meget på at sætte lifepo4 i den, men det koster sku.
Ja, ny teknologi koster, men det er oftest også pengene værd, hvis bare man får noget der er afprøvet nok til at fejlene er væk. :mrgreen:
Besvar