hej er der nogen som kan hjælpe mig med og sætte en Tyverialarm med fjernbetj., Lambros
til en hot 50 da jeg ikke ved hvordan man sætter sådan en til håber nogen der kan hjælpe mig
hjælp til alarm
hjælp til alarm
- Vedhæftede filer
-
- 31105865500_0_S_180_180.jpg (5.18 KiB) Vist 4136 gange
Senest rettet af smukke84 25. juni 2013 08:50, rettet i alt 2 gange.
- Baddi
- 8. Rang
- Køretøjer: Kymco Agility 50, årg. 2008, trafikuheld efter 11.000 km.
Kymco Agility 50, årg. 1010 (købt dec. 2011), kørt 13.000 km. Projekt Indsprøjtning - Geografisk sted: Fyn
Re: hjælp til alarm
Hvilken alarm er det du har købt? 
Selv har jeg en der sidder i skivebremselåsen. Ikke det optimale, men det er nemt og kræver ikke andet end at man kan finde ud af at sætte låsen på og tage den af igen.
Ellers hvis det skal være sådan noget ordenligt noget som blinker med lygterne, så skal man ind og lege i elektronikken.

Selv har jeg en der sidder i skivebremselåsen. Ikke det optimale, men det er nemt og kræver ikke andet end at man kan finde ud af at sætte låsen på og tage den af igen.

Ellers hvis det skal være sådan noget ordenligt noget som blinker med lygterne, så skal man ind og lege i elektronikken.

Baddi skrev:Hvilken alarm er det du har købt?
det er en Tyverialarm med fjernbetj., Lambro som jeg ikke ved hvordan man sætter til
- Baddi
- 8. Rang
- Køretøjer: Kymco Agility 50, årg. 2008, trafikuheld efter 11.000 km.
Kymco Agility 50, årg. 1010 (købt dec. 2011), kørt 13.000 km. Projekt Indsprøjtning - Geografisk sted: Fyn
Jeg kan desværre ikke finde noget på google der er en alarm til scooter og hedder lambro, men altså er det sådan en som denne: http://www.alarmbasen.dk/catalog/aolina ... -p-49.html eller hvad? 
For på den type er der nogle ledninger der skal til blinklysene og andre der skal på tændingen og så videre, så der skal du have en installationsmanual til at vide hvilke ledninger der skal til hvad.

For på den type er der nogle ledninger der skal til blinklysene og andre der skal på tændingen og så videre, så der skal du have en installationsmanual til at vide hvilke ledninger der skal til hvad.

-
- 15. Rang
Prøv og kom med link til alarmen eller tag nogen billeder og uploade dem.
Følger der ikke en manual med ?
Følger der ikke en manual med ?