Ja, 0,1mm er også værd at ta med
![Thumbup :thumbup:](./images/smilies/icon_thumbup.gif)
Det er nok først på racer-knasterne, og ved øget kubik selve løftet bliver højere endnu.
Spændende læsning iøvrigt. Ja, ventiler og knaster er simpelthen motorens hjerteklapper, og bestemmer hvilken kondition den skal være i.
jo, og udover selve tiderne er der vel også "foløbet" at ændre på. Er det en spids kurve med kort på toppen,(kort tid fuld åben) eller er det en mere flad/bred kurve med længere på toppen(længere tid fuld åben). Altså hvad bruges der af tid på selve åbne-lukke forløbet, inden for perioden.
Man bude ha nogle flere knaster, så man kunne købe og teste nogle flere knaster
De holder iøvrigt hvad de lover. Fik endelig prøvekørt den ordenligt i går aftes med Touring-knasten og inderfjedrene. Den har fået en anderledes lav/stabil motorgang og den trækker tydligvis bedre helt fra bunden nu, og den første tanke var hvor bliver omdrejningerne af? Den føles på en måde langsomere, tilgengæld meget stærkere. Momentet er tydeligvis forbedret og må ha flyttet sig ned i omdrejninger. Det virkede som om den havde 12g ruller i, men tilgengæld styrken til at håndtere dem overbevisende
Anyways, en god fornemmelse af energi til at starte med
![Blink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)