I år (og sidste år) er hjemmesidens hosting og domæne blevet betalt af andre end mig der laver hjemmesiden. Det lader til at GYS har betalt regningen på 927,- kroner i år og så har andre i skrivende stund (Lørdag den 13. juli 2024) overført i alt 655,- kroner til GYS. Jeg har ikke selv mulighed for at vise hvem der har opført penge til hvem og hvor meget da jeg ikke er en del af det, jeg kan bare se at regningen er blevet betalt. Så det er vist noget med at stole på hinanden.
Hvis du har lyst til at hjælpe med betalingen så læs forumemnet Betaling af hosting/domæne (2024). Så giver GYS vist løbende opdateringer om overførsel af penge.
Scootergrisen
Snak om scooter og knallert og få hjælp til at lave dit køretøj
Når 2 originale isolations-stykker, ud af 2 ens Agilityer er gået samme sted, kan man vel godt tale om en tendens?
Så forstår jeg sgu bedre den underlige tomgang
Isolatorstykket på min Kymco Super 8 er også revnet og gummiringen er helt fladmast så jeg spænder den også rimelig hårdt fast så jeg er sikker på den holder tæt indtil jeg får købt en ny på et tidspunkt.
Ved ikke om det kan være varmen fra topstykker der gør plastikket mere sprødt så det lettere går i stykker men det kunne vel godt tænkes.
Du skal være velkommen til at tage alle de billeder du har lyst til.
For eksempel motorblok delene fra begge sider og så man kan se de forskellige ting tæt på.
Baddi skrev:Forresten, nu hvor vi taler om svagheder ved agilityen, så har jeg oplevet at hovedstøttebenet nemt knækker, hvis det får lov at ruste over to vintre.
Det er sket for mig to gange nu.
Når vi sådan taler om svagheder så må hovedstøttebenet være en kinesisk svaghed. Mit knækkede og bukkede så det rørte jorden når jeg drejede. Pyh ha.
Baddi skrev:Forresten, nu hvor vi taler om svagheder ved agilityen, så har jeg oplevet at hovedstøttebenet nemt knækker, hvis det får lov at ruste over to vintre.
Det er sket for mig to gange nu.
Når vi sådan taler om svagheder så må hovedstøttebenet være en kinesisk svaghed. Mit knækkede og bukkede så det rørte jorden når jeg drejede. Pyh ha.
Mit har altid ramt jorden når jeg har drejet, fordi jeg lægger mig så mega langt ned. Efter det er knækket af er det så bare sidestøttebenet der rammer når jeg kommer for langt ned til venstre side.
Enig. Et kina-metal-stativ der sidder monteret så udsat som noget. Sand-blæsning fra forhjulet hele sommeren, og så tilsat en dejlig salt-opløsning hele vinteren
Mit var efter 4 år også godt angrebet af rust, værst var de bolte der gør det ud som "lejer" til central-benet, de var løse og var begyndt at "gnave" hullet i støttebenet ovalt.
En rensning samt en fed gang Hammerite, har nok reddet mit fra total-opløsning
Olie-pumpen eller rettere, måden tandhjulet er monteret pumpen, skal også lige med her som en svaghed.
Begge mine brugte Agilityer, havde den samme metalliske rasle-lyd fra blæser-siden. (åbnede jeg for olie-påfyldningen mens motoren kørte, blev lyden Meget tydlig!) Begge tandhjul sad "løs" på akslen, ikke at de ville falde af, eller pumpen ikke virkede, men lyden var bare så kikset. Har efterfølgende hørt flere Agilityer med samme olie-pumpe-hjuls raslelyd.
Når akslens meget små støtte-flader efterhånden får gnavet sig 0,2mm ind i tandhjulet, begynder det at kunne rasle på akslen.
Sædet er heller ikke for godt på Agility.
Har i hvert fald prøvet og køre på en hvor den bagerste del af sædet kan slås op som ryglæg der var sædeboksen man sidder lavet som et trin også var skummet dårligt så nå man kørte på et bunk kunne man mærke den kant.