Hej, jeg er IKKE knallertkyndig, men prøvede at se, om jeg kunne fejlfinde på min VGA Digita knallert 45. Bagerste blinklys virker ikke i højre side, og jeg prøvede at skifte pæren. Uden held. Men det er ligesom om, den fatning pæren sidder i, bare sidder løst skubbet ind i selve plastic´en? Kan nogen sige mig, hvad der er galt, og hvor jeg skal søge fejlen?
Mvh Carsten
Højre blinklys virker ikke bagpå
- Morgenstern1968
- 2. Rang
-
- 15. Rang
Re: Højre blinklys virker ikke bagpå
Kig på siden af pæren der er 2 stifter.
Når du sætter pæren i så skal du sætte den ind og dreje den til den ene side så den sidde fast.
Når du sætter pæren i så skal du sætte den ind og dreje den til den ene side så den sidde fast.
- Morgenstern1968
- 2. Rang
Hej! Tak for svar. Jeg har kigget efter, pæren sidder som den skal, dvs drejet på plads. Men der går kun een ledning op til pæren? Og pære + fatning sidder overhovedet ikke fast i selve plastic-delen, altså selve den sølvfarvede refleks-skærm? Det virker, som om der mangler noget; en holder samt stel-ledning? For øvrigt: Sikke en fantastisk side for scootere!!
-
- 15. Rang
Så er den ene ledning nok røget af og skruer også.
- Morgenstern1968
- 2. Rang
Tak for kaffe! Det er sørme nogle fine billeder! Jeg må lige prøve at skrue alt det plastic fra hinanden i morgen, og se hvad der mangler deromme!
- onkelroar
- 7. Rang
- Køretøjer: Giantco G-buddy 13000 km
Ja, så vidt jeg husker er det et stører projekt at afmontere sådan en baglygte.
- Morgenstern1968
- 2. Rang
Så blev det lavet. Plasticdelen med stel-ledningen var ødelagt, det meste manglede, så nu loddede jeg stel på metalfatningen, og så funker det fint igen. Tak for input!