I år (og sidste år) er hjemmesidens hosting og domæne blevet betalt af andre end mig der laver hjemmesiden. Det lader til at GYS har betalt regningen på 927,- kroner i år og så har andre i skrivende stund (Lørdag den 13. juli 2024) overført i alt 655,- kroner til GYS. Jeg har ikke selv mulighed for at vise hvem der har opført penge til hvem og hvor meget da jeg ikke er en del af det, jeg kan bare se at regningen er blevet betalt. Så det er vist noget med at stole på hinanden.
Hvis du har lyst til at hjælpe med betalingen så læs forumemnet Betaling af hosting/domæne (2024). Så giver GYS vist løbende opdateringer om overførsel af penge.
Scootergrisen
Snak om scooter og knallert og få hjælp til at lave dit køretøj
Ah total fedt du gider tage et billede når du ser sådan en.
Jeg sættet billedet på hjemmesiden.
Og ja det den der passer til typegodkendelse E19516.
Jeg ved ikke hvad den hedder men kalder den PGO PSE indtil videre.
Skulle ikke overraske mig hvis den kommer til at hedde PGO e-Hot.
Nummer xx6220 til xx6274 er alle PGO PSE så der er da mindst 54 af dem og med samme første registrerings dato (14. December 2011).
Så mon ikke det er post danmark der har dem allesammen.
Jeg har længe tænkt at sådan en elektrisk scooter er ideel som post scooter så det da total fedt og se de har sådan nogen nu, så håber jeg bare de kan køre godt og ikke får problemer om vinteren.
Jeg ved ikke hvad slags batterier de har puttet i boksen der bag på men tror ikke de ville putte bly-syre batteri i så ville den godt nok blive tung bagtil når de også har posttaskerne og den skal jo heller ikke vælte når den står på side støtteben.
scootergrisen skrev:
Nummer xx6220 til xx6274 er alle PGO PSE så der er da mindst 54 af dem og med samme første registrerings dato (14. December 2011).
Så mon ikke det er post danmark der har dem allesammen.
54 stk?. De må godt nok have været dyre i indkøb. Må jo gå ud fra at det er Lithium batterier de bruger, så de må have været dyre.
Det kan være at nu vil de bare have noget godt hvad end det koster, og når det er en stor virksomhed så går de nok mere op i at det er godt og virker end at det er billigt tror jeg.
Jeg tror måske jeg så 2 af de her elektriske PGO post scootere der kom kørende sammen. Jeg lod bare mest mærke til den ene kørte uden hjelm også at man ikke kunne se igennem fælgene som man vel kan på alle PGO'er med 2 takt motor eller hvad ?
Der var rødt i krydset hvor jeg så dem så da jeg prøvede og finde dem igen vidste jeg ikke hvor de var kørt hen og lod ikke mærke om om der var såden en batteriboks bagpå dem.
Har lige skrevet til C Reinhardt (importøren) for at høre om de vil fortælle mere om den model og om den skal sælges til private i fremtiden eller kun til firmaer.
Du er velkommen til at kontakte mig for nærmere information.
Men jeg kan kort oplyse, at de PGO el scootere som posten kører på er scootere som er specielt fremstillet til Post Danmark. Til det "civile" marked vil vi tilbyde GOVECS el-scootere se evt. http://www.govecs.com