Hvor man kan købe Malossi multivar kit i københavn ?

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11223
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Hvor man kan købe Malossi multivar kit i københavn ?

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Han sagde ikke den ikke var verdens bedste men at den ikke var verdens mest populære (eller noget i den stil) og med det tror jeg han hentyede til at det var derfor de kun havde de gamle pakker fordi de endnu ikke var blevet solgt.

Fordi hvis de var solgte havde de vel købt flere og hvis de havde det havde de nok kun kunne få den nye pakke.

Bare noget ged fordi jeg ligger og køre rundt med den gamle variator som vist bliver mere og mere smadret fordi den kan køre hurtigere og hurtigere men jo svært at lade være med at køre på den når man vil rundt men kan være jeg fortryder det når hele variatoren går i smadder.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3567
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 4.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Hvor man kan købe Malossi multivar kit i københavn ?

Ulæst indlæg af Jps »

Skal det være en Malossi? :) Ellers prøv en polini. De yder nogenlunde det samme.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11223
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Hvor man kan købe Malossi multivar kit i københavn ?

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Nu har jeg læst om Malossi multivar og den hvide trykfjeder i lang tid så ville egentligt helst have det for at prøve det.

Her står varenummer 5113790 : http://www.scooterparts.dk/product.asp?product=68237 og man kan betale med bankoverførsel.
Prøver lige og ringe om det nu også er den pakke de rent faktisk sender hvis man bestiller det.
Jeg bliver fuldstændig mongol hvis de sende den forkerte pakke ligesom kgi.dk.

...

Har lige rindt til scootergården og han sagde at de har den og det er det nummer der. Jeg forklarer det med kgi som havde sendt det forkerte så hvis jeg nu bestiller hos dem så håber jeg godt nok det er den de sender.

He de har brugt mit ventiljusteringsbillede på denne side : http://sgnc.dk/product/ventil-justering-593/ :party:

...

Nå de har fået nyte system på sgnc.dk så nu er der 2 systemer hvor man kan bestille. Og den malossi multivar pakke jeg vil have er kun i det gamle system men jeg vil også lige købe nogen andre dele som kun er i det nye system så ringede lige til dem også han siger han tilføjer den til det nye system så jeg kan bestille alt sammen samlet. Så venter på den kommer på. Han sagde det gik 5 minutter.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3567
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 4.000 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Hvor man kan købe Malossi multivar kit i københavn ?

Ulæst indlæg af Jps »

Håber det løser sig for dig, ihvertfald.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11223
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Hvor man kan købe Malossi multivar kit i københavn ?

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Så har jeg bestilt den hos scootergården : http://sgnc.dk/product/variatorkit-2138/
Så krydser jeg finger for der kommer en fin Malossi pakke med det rigtige nummer på på mandag.
Jeg valgt levering med GLS. Så skal jeg over hos blockbuster (videoudlejningsbutik) og hente pakken. Det var det billigste. Bortset fra hvis man hentede det selv.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11223
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Hvor man kan købe Malossi multivar kit i københavn ?

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Godt så.

http://sgnc.dk/ har heller ikke malossi multivar 5113790 selvom de sagde det og den er her http://sgnc.dk/product/variatorkit-2138/
Jeg har ventet i 1½ uge på pakken og ringer så idag og får afvide de har indtalt besked på telefonsvarer (som jeg troede var slået fra) og sendt en email (jeg har ikke modtaget den).
Får afvide at de ikke har nummer 5113790 selvom det fik jeg afvide de havde men han siger at malossi har sendt dem de pakker hvor der står 5113269 på.
Han siger at 5113269 skulle være den nye pakke som erstatter 5113790 hvilket er modsat af hvad malossi skriver.
The 5113269 is no longer available and has been replaced by the 5113790. If components in the kit are different then this will be what the difference is between the 2 kits.

Thank You

MalossiStore UK
Det fortæller jeg så til ham men det tror han vist ikke på.

Nå men i det mindste sendte han ikke pakken. Nu havde jeg jo også gjort meget ud af at fortælle at det kun skulle være nummer 5113790.
Nå men jeg siger så jeg ikke vil have pakken også skal jeg jo have mine penge tilbage men han siger så at der ikke er hæver nogen penge før pakken er sendt.
Men så kigger jeg lige på min bankoverførsel og ser at pengene er overført den 01-06-2012 (11 dage siden) og ringer igen og får besked på at sende en email med mine kontooplysninger, han ville ikke rigtig havde dem på telefon.

Nå men det ser ikke ud til jeg kan få det som jeg vil have det.

Gad vide om det er fordi Malossi vil af med alle de gamle 5113269 pakker før de sende 5113790 ud.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11223
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Hvor man kan købe Malossi multivar kit i københavn ?

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Ok så ringede sgnc lige og nu vil han prøve og bestille 5113790 fra spanien og han tror han kunne have det mandag og om jeg vil vente på det.

Det vil jeg gerne så nu må vi se om de sender det rigtige nummer til ham denne gang.
12V
4. Rang
4. Rang
Indlæg: 49
Tilmeldt: 28. november 2011 19:40
Scootere: Piaggio Zip, gammel 45'er.
Geografisk sted: 6280 Højer
Kontakt:

Re: Hvor man kan købe Malossi multivar kit i københavn ?

Ulæst indlæg af 12V »

Ellers er der et par stykker på ebay med det rigtige nummer på pakken som sender til dk + accepterer bank overførsel.

F.eks.: http://www.ebay.co.uk/itm/5113790-VARIA ... 0672913012
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11223
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Hvor man kan købe Malossi multivar kit i københavn ?

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Nå troede ikke man kunne betale med bankoverførsel der.
Har du prøvet det ?
12V
4. Rang
4. Rang
Indlæg: 49
Tilmeldt: 28. november 2011 19:40
Scootere: Piaggio Zip, gammel 45'er.
Geografisk sted: 6280 Højer
Kontakt:

Re: Hvor man kan købe Malossi multivar kit i københavn ?

Ulæst indlæg af 12V »

scootergrisen skrev:Nå troede ikke man kunne betale med bankoverførsel der.
Har du prøvet det ?
Jeg køber meget i udlandet på ebay.

Du kan se hvor mange handler personen har lavet, og hans vurdering. Har ikke haft dårlige oplevelser endnu, forhandlerne plejer at være ret bekymrede for dårlig omtale.
Besvar