okay så er det mærkligt at skivein ikke passerJps skrev:Skiven/ringen på en PGO 30'er skal være 8mm bred og lavet i metal. Plastikringen der kan få's duer ikke, da den slides for hurtigt. Og til en 45'r, skal ringen være 4,2 mm bred. Ang. ruller så er de originale i Dr. Big, hvide (7,5 grams). Lige pt køre jeg med sorte 8 grams, fra Topracing .
skive
- Laxandsteffen
- 6. Rang
- Køretøjer: Giantco Stealth 30 kmt og den er bare pisse fed og kør på!
Re: skive
- Jps
- 13. Rang
- Køretøjer: Ivecar Plus 2023 kørt 6.500 km
- Geografisk sted: Lolland
Laxandsteffen skrev:okay så er det mærkligt at skivein ikke passerJps skrev:Skiven/ringen på en PGO 30'er skal være 8mm bred og lavet i metal. Plastikringen der kan få's duer ikke, da den slides for hurtigt. Og til en 45'r, skal ringen være 4,2 mm bred. Ang. ruller så er de originale i Dr. Big, hvide (7,5 grams). Lige pt køre jeg med sorte 8 grams, fra Topracing .
Har du et billede af den skive, siden den ikke passer?
- Laxandsteffen
- 6. Rang
- Køretøjer: Giantco Stealth 30 kmt og den er bare pisse fed og kør på!
nej ikke lige nu fordi skivein ligger i bagrummet i scooteren og scootern står hen ved en der laver denJps skrev:Laxandsteffen skrev:okay så er det mærkligt at skivein ikke passerJps skrev:Skiven/ringen på en PGO 30'er skal være 8mm bred og lavet i metal. Plastikringen der kan få's duer ikke, da den slides for hurtigt. Og til en 45'r, skal ringen være 4,2 mm bred. Ang. ruller så er de originale i Dr. Big, hvide (7,5 grams). Lige pt køre jeg med sorte 8 grams, fra Topracing .
Har du et billede af den skive, siden den ikke passer?