JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Her kan du altid skrive hvis du er i tvivle om hvilke forum du skal skrive i.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11223
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jps > Syntes du også det er irriterende hvis det bliver skrevet i et forum hvor ordet er frit eller hvad man skal kalde det i "Snak om alt muligt andet"-forummet ?
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3567
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 4.000 km
Geografisk sted: Lolland

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev:Jps > Syntes du også det er irriterende hvis det bliver skrevet i et forum hvor ordet er frit eller hvad man skal kalde det i "Snak om alt muligt andet"-forummet ?
Ja, det gør jeg faktisk :).
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11223
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Ok nu vil jeg ikke gøre noget denne gang for jeg syntes ikke der er nogen der har gjort noget forkert.
Men jeg vil da tænke over det og os høre hvad de andre siger.
Nu går der nok 20 år før danmark vinder guld igen :mrgreen:
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3567
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 4.000 km
Geografisk sted: Lolland

Ulæst indlæg af Jps »

scootergrisen skrev:Ok nu vil jeg ikke gøre noget denne gang for jeg syntes ikke der er nogen der har gjort noget forkert.
Men jeg vil da tænke over det og os høre hvad de andre siger.
Nu går der nok 20 år før danmark vinder guld igen :mrgreen:
Som sagt, er det jo dig der er Boss her på siden, og derfor dig der bestemmer :D . At du ikke har nogen regler for siden, er dit problem ;). Som du jo kan se på Scooterklubben (tidligere scootertouring), som jeg i sin tid sammen med Mgb startede op, er der en del ret simple regler derinde, man skal overholde.
Brugeravatar
Laxandsteffen
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 127
Tilmeldt: 23. september 2011 19:45
Scootere: Giantco Stealth 30 kmt og den er bare pisse fed og kør på!

Re:

Ulæst indlæg af Laxandsteffen »

Jps skrev:
Laxandsteffen skrev:unskyld for jeg ikke har svaret har haft tralvt :) men jps nu er du lidt hård altså jeg er sku da glad for at mit fæderland vandt og så kunne jeg dele min glæde her men ja scooter grissen unskyld for bare at ha skrvet jaaaaaaaaa men var sku bare glad :) og havde eller insgigt i at være irriterende eller noget så unskyld hvis jeg har været det for dig jps :)

Uanset din begejstring for at Danmark, vandt så skriver man ikke på den måde du har gjort. ;) Det er "børnehaveniveau" i min verden. Men jeg er jo så også, af den gamle skole ;).

Selvom jeg ser både håndbold og fodbold, kan det på ingen måde "hidse mig op", når Danmark spiller/vinder et mesterskab/kampe.
jeg ser ikke normalt håndbold eller fodbold men kun hvis det er danmark der skal spille og jeg hidser mig eller ikke op :o
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3567
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Scootere: Ivecar Plus 2023 kørt 4.000 km
Geografisk sted: Lolland

Ulæst indlæg af Jps »

Synes ikke vi skal "koge mere vand" på dette indlæg. :D Eller sagt på en anden måde: Vi bliver vist aldrig helt enige ;).
Brugeravatar
Laxandsteffen
6. Rang
6. Rang
Indlæg: 127
Tilmeldt: 23. september 2011 19:45
Scootere: Giantco Stealth 30 kmt og den er bare pisse fed og kør på!

Re:

Ulæst indlæg af Laxandsteffen »

Jps skrev:Synes ikke vi skal "koge mere vand" på dette indlæg. :D Eller sagt på en anden måde: Vi bliver vist aldrig helt enige ;).
nej det kan jeg se
Brugeravatar
onkelroar
7. Rang
7. Rang
Indlæg: 208
Tilmeldt: 27. september 2011 12:53
Scootere: Giantco G-buddy 13000 km

Re: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ulæst indlæg af onkelroar »

Det var dog en åndsvag overskrigt...

Emnet er egentlig okay. Men med så mange andre emner (både her og på næsten alle andre forum) er der ikke noget
der er mere irreterende end hvis folk ikke gir en ordenlig, vejledende overskrift.
Besvar