I år (og sidste år) er hjemmesidens hosting og domæne blevet betalt af andre end mig der laver hjemmesiden. Det lader til at GYS har betalt regningen på 927,- kroner i år og så har andre i skrivende stund (Lørdag den 13. juli 2024) overført i alt 655,- kroner til GYS. Jeg har ikke selv mulighed for at vise hvem der har opført penge til hvem og hvor meget da jeg ikke er en del af det, jeg kan bare se at regningen er blevet betalt. Så det er vist noget med at stole på hinanden.
Hvis du har lyst til at hjælpe med betalingen så læs forumemnet Betaling af hosting/domæne (2024). Så giver GYS vist løbende opdateringer om overførsel af penge.
Scootergrisen
Snak om scooter og knallert og få hjælp til at lave dit køretøj
Nu hvor det snart er vinter er der en del der sætter scooteren ind, eller kører meget begrændset. Jeg bruger altid vinteren på at renovere mm på scooteren.
Har også altid gang i nogle projekter hen over vinteren.
I år skal jeg blandt andet have:
Malet udstødning
Udført størrer service
Monteret alarm
Monteret Cigaret tænder under sæde
Flyttet spændingsrelæet så det ikke er så udsat (Det sidder meget dumt på G-bubby )
Min Piaggio SI skal ha' ny motor (er købt) og den er med CDI tænding istedet for platiner. Ny forgaffel kommer imorgen med posten, så skal igang med at samle "skidtet" i løbet af næste uge. Og håber den er kørende, ugen efter.
Jeg malede udstødning på min G-buddy med rimelig succes i det her forår. Vil prøve om jeg ikke kan undgå det næste år ved at smøre den ind i så meget olie som muligt. Jeg tror ikke at WD-40 er særlig godt til at forebygge rust på udstødningen.
Jeg har ikke nogle egentlige vinterprojekter, men jeg har da lige fået skiftet bagdæk - også i håb om den har lidt bedre vejgreb i sneen.
Spørgsmålet om man skal køre om vinteren: Jeg gled kun tre gange - ingen af gangene tog scooteren skade og vist heller ikke mig selv. Jeg var nødt til investere i en batterilader, da batteriet naturligt aflader pga. kortere ture og koldere opvaring. Der er det en god ide hurtigt at kunne komme til batterikassen uden for mange skruer og det kunne da også være fint at have et reservebatteri.
Jps skrev:Min Piaggio SI skal ha' ny motor (er købt) og den er med CDI tænding istedet for platiner. Ny forgaffel kommer imorgen med posten, så skal igang med at samle "skidtet" i løbet af næste uge. Og håber den er kørende, ugen efter.
Det lyder til at være et hyggeligt projekt.
Kommer der til at ske noget med big 1 og big 2?
Bare se det som et venligt spørgsmål.
Nå ja så er planen at der skal nyt bagdæk på Hooperen. Og så skal jeg ellers ha fundet ud af hvordan jeg kan arbejde lidt med udseenet på den.
jeg skal ha vasket min giantco stealth da den er meget beskidt (altså nede ved moteren) og så skal jeg prøve og finde et til spjel og komme på og så skal jeg ha det bagbegarge bær på og så måske komme noget olie på og så få den forskiret her i november ps jeg har sæt den ind hvor mit fyrrum står da der er mere varme der inde men køre stadig nogen få tur på den