Og så er der en konsol på vej til mig, så jeg igen kan bruge kort/langt lys knappen.
Ja det er fg dyrt. Hvis det var tilsvarende stumper til min Ford Focus stationvogn, kunne jeg købe klodser til alle hjul to gange og alligevel få et godt tudehorn oven i for samme pris. Jeg tror sgu der er nogen der R*vrender dig.
Ja til at man føler sig røvrendt
Kan man ikke sende eller tage de brugte klodser med til en bremse-service, og få sat nye belægninger på, den mulighed brugte jeg og andre, da jeg kørte gokart, og ikke ville betale de urimelige over-priser, som nye kostede, og jeg mener at huske, at det var noget under halv pris..
Har slet ikke overvejet den mulighed du nævner ang. bremseklodser. Og hornet er lidt specielt idet der sidder en form for modstand på det, så derfor kan et almindeligt 12v horn ikke bruges.Cis skrev: ↑4. august 2023 17:10Kan man ikke sende eller tage de brugte klodser med til en bremse-service, og få sat nye belægninger på, den mulighed brugte jeg og andre, da jeg kørte gokart, og ikke ville betale de urimelige over-priser, som nye kostede, og jeg mener at huske, at det var noget under halv pris..
Jeg brugte samme tilgang, da jeg handlede med biler, hvis det var en special model, som der var svært at finde originale bremseklodser eller bakker til...
Et horn behøver vel ikke at være originalt til den model, der må kunne findes et billigt alternativ..
Mvh Christian