scootergrisen skrev: ↑20. maj 2023 00:46
Jeg gætter på C. Reinhardt's forhandlere vil have over 9000 kroner for det batteri du har men du kan jo spørge dem.
Vil du ikke have batteriet under sædet?
Du kan prøve at bygge en papfigur og se om du kan finde en størrelse der er god.
Jo, jeg skal også have batter i under sædet, men det alene er ikke nok, så jeg tænker at have et ekstra længere fremme, mellem benene, der er det eneste sted der er plads til det. Jeg har alligevel planer om et større kulfiberprojekt, så det skal nok ende med at komme til at se pænt ud, men samtidig skal det også helst kunne tage ud og med ind i varmen, når det er koldt, så reel indbygning er ikke rigtig en mulighed, ellers var der nok andre steder jeg kunne finde plads.
Jeg har selv prøvet at finde batteriet, hvilket er forbavsende vanskeligt, men mener at jeg så det til 6000 på et tidspunkt, men hvem ved, måske det var fra kina.
Under alle omstændigheder, så har jeg fundet forskellige løsninger som alle formentlig vil være passende. Problemet er så bare at de jo kommer fra kina, og da prisen ryger noget over bagatelgrænsen, må man forvente en noget højere pris, i sidste ende, hvis man da overhovedet får hvad man betaler for.
Nuvel, jeg leder videre, og så ender jeg nok med at tage en dyr beslutning en af de nærmeste dage.