Nyhed: Ugbest Cabin-E3 (elektrisk kabinescooter)

Her kan vi skrive om nye modeller med elektrisk motor.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11333
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Nyhed: Ugbest Cabin-E3 (elektrisk kabinescooter)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Specifikation fra T. Hansen.

Den må åbenbart veje op til næsten 500kg.
Hvis egenvægt + lastevne = totalvægt så passer tallene ikke helt.
269 kg + 228 kg = 497 kg men der står 482 kg.

Sporvidden er oplyst til 1760 mm men det kan vel ikke passe.
Er det ikke afstanden mellem baghjulene?

Kode: Vælg alt

Varenummer                     73910100000
Model                          CabEasy 30 km/t

Motor
Mærke                          VGA
Motortype og effekt            In-wheel 2 x 1000W
Maksimalhastighed              30 KM/T

Batteri, rækkevidde og lader
Batteritype                    AGM 60V-45Ah (5x12V)
Batterilevetid                 Op til 3 år eller 15000 km
Rækkevidde                     Op til 45 km (EU godkendelse 60 km)
Ladeeffekt                     420 W
Ladetid                        6-7 timer
Garanti                        1 års garanti

Vægt/lasteevne
Egenvægt                       269 KG
Lasteevne                      228 KG
Totalvægt                      482 KG

Hjul- og dækstørrelse
Forhjul                        120/70-12"
Baghjul                        130/70-12"

Affjedring
Affjedring for                 Hydraulisk teleskop forgaffel (forstærket)
Affjedring bag                 2 stk hydrauliske fjederben hårdheds justerbare

Dimensioner
Længde                         2300 MM
Bredde                         1190 MM
Højde                          1520 MM
Sporvidde                      1760 MM

Bremser
Forbremse                      Hydraulisk skivebremse
Bagbremse                      Dobbelt hydraulisk skivebremse

Sæde
Sæde bredde forsæde            40
Sæde dybde forsæde             43
Nakkestøtte forsæde            Ja
Sædebredde bag                 85
Sædehøjde bag                  40

Lys og lygter
Forlygte                       LED forlygte med nær- og fjernlys
Baglygte                       LED baglygter
Blinklys for                   LED blinklys
Blinklys bag                   LED blinklys
Kabinelys                      Ja

Standardudstyr
Infodisplay                    Ja
Bakkamera                      Ja
Sikkerssele for og bag         Ja
Musikstreaming via smartphine  Ja
Radio                          Ja
Håndfri telefon                Ja
Kabinevarmer                   Ja - 800W
Fjernbetjen centrallås         Ja
Elruder                        Ja
Soltag                         Ja
Oplukkelig bagrude             Ja
Vinduesvisker med sprinkler    Ja
Elektrisk styrlås              Ja
Nøglefri start/stop            Ja
Lader                          Ja
Euronorm                       Euro-5
Til stor knallert er dataene de samme bortset fra følgende:

Kode: Vælg alt

Varenummer                     73910100050
Model                          CabEasy 45 km/t

Motor
Maksimalhastighed              45 KM/T

Batteri, rækkevidde og lader
Batteritype                    AGM 60V-58Ah (5x12V)
Ladetid                        7-8 timer
Brugeravatar
elcapitano
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 7
Tilmeldt: 3. januar 2020 14:11
Køretøjer: VGA CABEASY

Re: Nyhed: Ugbest Cabin-E3 (elektrisk kabinescooter)

Ulæst indlæg af elcapitano »

Billede af undervogn (Venstre side)
Vedhæftede filer
250611DF-8AA9-4B54-85E6-13E79A3B1DDF.jpeg
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11333
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Nyhed: Ugbest Cabin-E3 (elektrisk kabinescooter)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Bremsekaliperen ser ud til at have både hydraulisk og mekanisk aktivering.
Wiren er vel fra pakeringsbremsen til højre for sædet.

Gummimuffen på bremseslangen sidder ikke det rette sted hvis du eventuelt vil rette det på et tidspunkt.

Ser ud til ventilen sidder ind mod midten af køretøjet hvilket vel gør det noget mere besværligt at komme luft i, også fordi hjulet skal være drejet på en bestemt måde. Hvis ventilen var på ydersider så kunne man komme til den lige meget hvordan hjulet var drejet.
Men altså noget de har brugt lige ventiler og ikke de bøjede.

Støddæmperens forspænding ser ud til at være i den blødeste indstilling.
Hvis du eventuelt har meget vægt på (2 personer) og affjedringen føles for blød så kunne du prøve med hårdere forspænding.

Giv den gerne rustbeskyttelse/fedt her mens den er ny ved svejsninger.

Synes ikke der ser ud til at være nogen arm til momentoverførsel af bremsekraften.
Altså når du bremser hårdt så skulle alt kraften jo gerne helst ikke gå gennem det beslag som holder motoren men det er måske kraftigt nok til det.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11333
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Nyhed: Ugbest Cabin-E3 (elektrisk kabinescooter)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

T. Hansen har fået lavet en fin video med VGA CabEasy hvor man kan se den lidt i aktion.
Jeg er lidt ked af han siger jeg skal glemme alt hvad jeg ved om kabinescootere nu jeg lige har indsamlet information om det.
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3591
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Køretøjer: Ivecar Plus 2023 kørt 6.500 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Nyhed: Ugbest Cabin-E3 (elektrisk kabinescooter)

Ulæst indlæg af Jps »

Jeg tror det er ham der skal glemme alt om Kabinescootere :D Det er en VGA= noget lort ;) :D

Scootergris: Du har formentlig læst om min "hårrejsende" tur i Fredags? Der fik jeg sgu lidt nerver på :)
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11333
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Nyhed: Ugbest Cabin-E3 (elektrisk kabinescooter)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

T. Hansen har sat brugermanual på deres hjemmeside.

Har er noget af teksten fra brugermanualen som måske kunne være interessant.
CabEasy er sammensat af Cabin og Easy
Altså en kabinescooter der er let at bruge.
Der gives 1 års garanti på batteriet fra salgsdato. Batteriet er ikke omfattet af reklamationsretten, da det kan have en levetid på under 2 år.
T. Hansen prøver fortsat at komme uden om de 2 års reklamationsret som der er i følge loven.
Samtidig skriver de "Batterilevetid: Op til 3 år eller 15000 km".
Batteriet har altså i følge T. Hansen en levetid på op til 3 år men de vil slet ikke give reklamationsret men i stedet 1 års garanti.
Altså 0 års reklamationsret og 1 års garanti.

Med andre ord ...
Køber du en VGA CabEasy for over 50.000,- kroner og batteriet går i stykker efter 1 år så er det bare ærgerligt.
Du skal betale for et nyt batteri (45Ah: 3999,- eller 58Ah: 5999,-).
Går det nye batteri også i stykker efter 1 år så skal du betale for et nyt batteri igen osv.
CABEASY 30 skal føres på cykelstier, hvis dette er anlagt.
Alternativt på vejen. CabEasy 30 er underlagt reglerne for lille knallert.
Kunne godt være skrevet bedre så det er mere tydeligt hvornår man ikke skal køre på cykelstier og hvornår man ikke skal.
Undgå at lave et skarpt sving eller pludseligt stop når du kører på el-scooteren.
Nå! Må man ikke stoppe pludseligt ... hvad sker der så?
Undgå at køre på din el-scooter i sne- eller isglat vejr – for at undgå skader/ulykker.
Skal man så bare blive hjemme?
En af de smarte ting ved en kabinescooter er vel at man kan bruge den om vinteren.
Når du kører op ad en stejl skråning eller opkørsel, skal du køre lige op ad hældningen. Dette reducerer risikoen for at køretøjet vælter.
Godt at vide.
Nedsæt hastigheden og oprethold et stabilt tyngdepunkt, når du svinger kraftigt.
Hvordan opretholder man et stabilt tyngdepunkt?
Benyt aldrig scooteren ved nedsat udsyn gennem for, bag eller sideruderne.
Det må vel betyde benyt aldrig scooteren med dug på vinduerne.
Overskridelse af vægtkapaciteten ugyldiggør din garanti/reklamationsret.
Max last (lastevne) er oplyst til 228 kg (tidligere 213 kg).
Men gætter på 45Ah-batteriet og 58h-batteriet har forskellig vægt. Ved det dog ikke.
30-35 PSI (2-2.4 BAR) dæktryk.
Samme dæktryk i alle dækkene. Kan det passe.
Bagdækkenes ventiler sidder monteret på indersiden af fælgene. Den kompakte og smarte in-wheel motor/fælg-konstruktion, med lavt indpresningsmål, er til grund for den indvendige ventilplacering.
Lavt indpresningsmål.
Så siger vi det.
Det giver nok en del besvær når ventilerne sidder ind mod midten på baghjulene men om ikke andet sidder de måske bedre beskyttet hvis man f.eks. kører ind i en mur på siden.
Vi tilbyder gratis dæktrykskontrol i alle thansen butikker.
Er der også gratis trykluft?
Hvis man bare kan køre forbi T. Hansen og få dem til at fylde luft i så tit man har lyst så er det måske ikke så slemt.
Men kan man det?
Den mest præcise indikation fra batteriindikatoren, sker derfor
efter 5-10 minutters stilstand uden forbrug.
FILM
• Ikke-aktiveret funktion i Danmark.
DVR
• Gør det muligt at se video via USB stick.
Ved ikke hvorfor video (film) skulle være deaktiveret i danmark.
Måske fordi det tager meget af opmærksomheden at se video mens kan kører.
TÅGELYS
• CabEasy er ikke udstyret med tågelygter, denne kontakt er
derfor uden funktion.
Kontakt ved højre håndtag.
Så kunne man måske montere ekstra lygter og bruge kontakten.
VGA_CabEasy_brugermanual_16.jpg
VGA_CabEasy_brugermanual_16.jpg (67.12 KiB) Vist 8274 gange
6.12 > CENTRALLÅS / FJERNBETJENING
• (Ikke i brug) Ekstra udstyr (19)
Den midterste knap på fjernbetjeningen med logo til at slukke for lyden er åbenbart ikke i brug.
VGA_CabEasy_brugermanual_24.jpg
VGA_CabEasy_brugermanual_24.jpg (15.51 KiB) Vist 8274 gange
For kørsel baglæns – Sæt gearvælgeren i position R, hvorved bakkameraet (3) aktiveres.
VGA_CabEasy_brugermanual_27.jpg
VGA_CabEasy_brugermanual_27.jpg (43.71 KiB) Vist 8274 gange
Aktiver altid begge bremser samtidigt, da det ellers kan få køretøjet til at skride ud.
Brems altid ned, inden du svinger. Bremser og svinger du samtidigt, er der fare for at køretøjet kipper/vælter.
9.1 > LADEINSTRUKTION – 7A
• Tilslut strømkablet fra opladeren i stikkontakten (230V). Oplader indikerer nu rødt lys.
• Tilslut ladestikket fra opladeren til køretøjets ladeport (1), som er placeret på venstre side af køretøjet. Opladningen vil påbegynde og en rød lampe vil lyse på ladestikket. (2)
• Når batterierne er fuldt opladet lyser dioden grøn på opladeren
Der står som om lampen på ladestikket først lyser rød efter det bliver tilsluttet til køretøjet men i videoen fra T. Hansen lyser det også rød mens det ikke er tilsluttet.
Så måske der ikke er nogen indikation af om ladestikket har forbindelse til køretøjet eller ej.
Der står også at det er opladerens lampe der skifter til grøn når batteriet er fuldt opladt og åbenbart ikke lampen på ladestikket.
VGA_CabEasy_ladeport.jpg
VGA_CabEasy_ladeport.jpg (65.36 KiB) Vist 8274 gange
VGA_CabEasy_brugermanual_28.jpg
VGA_CabEasy_brugermanual_28.jpg (31.8 KiB) Vist 8274 gange
Opladeren er beregnet til indendørs brug. Udsæt ikke opladeren for fugt og lignende.
Indendørs brug. Flot.
Hvor sidder ladeporten? Udvendigt på køretøjet.
Hvor langt er der fra opladeren til det specielle ladestik? Måske 2-3 meter.
Så hvis køretøjet står mere end 2-3 meter fra indendørs hvordan skal man så oplade batteriet? Lægge opladeren ind i køretøjet, åbne bagerste vindue og stikke ledninger ud der og bruge en forlænger ledning.
Ville nok være smartere med ladestik indvendigt også.
Og så mulighed for at føre stik ind uden at skulle have et vindue åbent.
Du kan forvente op til 300 fulde opladninger, eller hvad der svarer til ca. 10.000 km., før du skal skifte batterierne.
På hjemmesiden står:
"Batterilevetid: Op til 3 år eller 15000 km".
De tal er 50% fra hinanden.
Batterikapaciteten aftager gradvist, og det må påregnes at kapaciteten kan være faldet 30% i år 2.
Hvis den kører "op til 45 km" fra ny så må det være "op til 31,5 km" efter 2 år.
REGELMÆSSIG VEDLIGEHOLDELSE SIKRER DIG:
• Fuld reklamationsret
• Overholdelse af færdselslovens krav

Kør ikke i vaskehal med din CabEasy.
Hvis i skriver "Batteriet er ikke omfattet af reklamationsretten" kan det vel ikke kaldes fuld reklamationsret.

Kode: Vælg alt

ECOBIT INTERNATIONAL S.R.L.
L2e-P
e9*168/2013*11499
*ZM6E3BYA5K1000008*
-- dB(A) - -- min-1
2.0 kW 30 km/h max 482 kg
VGA_CabEasy_brugermanual_19.jpg
VGA_CabEasy_brugermanual_19.jpg (68.81 KiB) Vist 8274 gange
VGA_CabEasy_brugermanual_2.jpg
VGA_CabEasy_brugermanual_2.jpg (64.08 KiB) Vist 8274 gange

Kode: Vælg alt

SPECIFIKATIONER 7A
• Model ....................... HP 8204B
• Udgangsstrøm................. 7A ± 5 %
• Ladespænding ................ 69V
• Indgangsstrøm ............... 3.8 A max.
• Indgangsspænding ............ 100~240 V, 50/60 Hz
• Driftstemperatur............. 0°C~40°C
Der ser ud til at være et kort stykke ledning der går ud fra opladeren og sidder tæt omkring ladekablet.
Kan være det er en temperatursensor der kan afbryde opladningen hvis kablet bliver for varmt.
VGA_CabEasy_brugermanual_29.jpg
VGA_CabEasy_brugermanual_29.jpg (27.19 KiB) Vist 8274 gange

Kode: Vælg alt

11 > TEKNISK DATA
11.1 > SPECIFIKATIONER
MÆRKE ......................... VGA
MODEL ......................... CabEasy – 2 personers
MOTOR.......................... 2 x 1.000 W
MOTORTYPE ..................... In-Wheel 2 x 1000 W
BAGHJUL ....................... 135/70x12 (Biltype)
FORHJUL ....................... 120/70x12'
CONTROLLER .................... UGBEST
AFFJEDRING (for) .............. Teleskop forgaffel
AFFJEDRING (bag) .............. Uafhængige bærearme
............................... med fjederbensdæmpere
SÆDER ......................... Justerbart forsæde
............................... Fast bagsæde
11.2 > KAPACITET
BATTERI (30 km/t).............. 60V-45Ah
BATTERI (45 km/t).............. 60V-58 Ah
RÆKKEVIDDE (30 km/t)........... Op til 45 km
RÆKKEVIDDE (45 km/t)........... Op til 45 km
LADER.......................... 7 A
LADETID (0-100%) .............. 8 timer
MAX LAST....................... 228 kg
MAX FART ...................... 30 / 45 km/t
VENDERADIUS ................... 2.700 mm
VARMEAPPARAT .................. 800 W
11.3 > DIMENSIONER/VÆGT
LÆNGDE......................... 2.300 mm
BREDDE......................... 1.190 mm
HØJDE.......................... 1.520 mm
SÆDEBREDDE .................... 440 mm
SÆDEHØJDE (fra trinbræt) ...... 460 mm
SÆDEDYBDE ..................... 340-465 mm
RYGHØJDE ...................... 320 mm
SPORVIDDE (bag)................ 590 mm
FRIHØJDE....................... 110 mm
BENPLADS....................... 370 mm
AKSELAFSTAND (for/bag)......... 1030 mm
VÆGT (inkl. batteri)........... 269 kg
Flere billederne fra manualen.

Det giver vist ikke rigtig nogen mening og skrive "ENGINE START STOP" på knappen til en elektrisk scooter.
VGA_CabEasy_brugermanual_14.jpg
VGA_CabEasy_brugermanual_14.jpg (38.69 KiB) Vist 8274 gange
VGA_CabEasy_brugermanual_15.jpg
VGA_CabEasy_brugermanual_15.jpg (65.71 KiB) Vist 8274 gange
Holderen til sikkerhedsselen har en kontakt.
VGA_CabEasy_brugermanual_25.jpg
VGA_CabEasy_brugermanual_25.jpg (48.55 KiB) Vist 8274 gange
Soltaget åbner foran.
Det er vel for at beslaget ikke skal sidde i vejen over hovedet.
Det gør vel så at sprinklervæsken kommer ind hvis man bruger det med åbent soltag.
VGA_CabEasy_brugermanual_21.jpg
VGA_CabEasy_brugermanual_21.jpg (17.91 KiB) Vist 8274 gange
VGA_CabEasy_brugermanual_22.jpg
VGA_CabEasy_brugermanual_22.jpg (14.46 KiB) Vist 8274 gange
VGA_CabEasy_brugermanual_30.jpg
VGA_CabEasy_brugermanual_30.jpg (12.07 KiB) Vist 8274 gange
Efter hvad jeg kan forstå vil det stoppe vinduesviskeren hvis man aktivere sprintlervæskepumpen så man efterfølgende skal tænde for vinduesviskeren igen.
VGA_CabEasy_brugermanual_20.jpg
VGA_CabEasy_brugermanual_20.jpg (52 KiB) Vist 8274 gange
Parkeringsbremsehåndtag og automatsikring.
smart-cabin-scooter-2-8.jpg
smart-cabin-scooter-2-8.jpg (101.56 KiB) Vist 8256 gange
VGA_CabEasy_brugermanual_17.jpg
VGA_CabEasy_brugermanual_17.jpg (44.63 KiB) Vist 8256 gange
VGA_CabEasy_brugermanual_18.jpg
VGA_CabEasy_brugermanual_18.jpg (59.25 KiB) Vist 8256 gange
Brugeravatar
Jps
13. Rang
13. Rang
Indlæg: 3591
Tilmeldt: 22. august 2010 20:40
Køretøjer: Ivecar Plus 2023 kørt 6.500 km
Geografisk sted: Lolland

Re: Nyhed: Ugbest Cabin-E3 (elektrisk kabinescooter)

Ulæst indlæg af Jps »

En ufattelig masse vildledende oplysninger. Det burde Thansen sgu gøre bedre.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11333
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Nyhed: Ugbest Cabin-E3 (elektrisk kabinescooter)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Displayet.
display_1.jpg
display_1.jpg (98.8 KiB) Vist 8256 gange
display_2.jpg
display_2.jpg (20.26 KiB) Vist 8256 gange
Menuerne er på nogenlunde oversat dansk.
Ser ud til softwaren kan opdateres hvordan end det gøres.
Det undre mig at der på displayet (også på andre kabinescootere) er så meget spildplads og små tal.
Altså at resultatet er at man ikke specielt tydeligt kan se det der er på skærmen.
VGA_CabEasy_brugermanual_3.jpg
VGA_CabEasy_brugermanual_3.jpg (71.72 KiB) Vist 8256 gange
VGA_CabEasy_brugermanual_4.jpg
VGA_CabEasy_brugermanual_4.jpg (38.35 KiB) Vist 8256 gange
VGA_CabEasy_brugermanual_5.jpg
VGA_CabEasy_brugermanual_5.jpg (33.42 KiB) Vist 8256 gange
VGA_CabEasy_brugermanual_10.jpg
VGA_CabEasy_brugermanual_10.jpg (25.4 KiB) Vist 8256 gange
VGA_CabEasy_brugermanual_13.jpg
VGA_CabEasy_brugermanual_13.jpg (22.65 KiB) Vist 8256 gange
Indstillinger.
VGA_CabEasy_brugermanual_6.jpg
VGA_CabEasy_brugermanual_6.jpg (22.09 KiB) Vist 8256 gange
VGA_CabEasy_brugermanual_11.jpg
VGA_CabEasy_brugermanual_11.jpg (21.57 KiB) Vist 8256 gange
VGA_CabEasy_brugermanual_7.jpg
VGA_CabEasy_brugermanual_7.jpg (24.08 KiB) Vist 8256 gange
VGA_CabEasy_brugermanual_8.jpg
VGA_CabEasy_brugermanual_8.jpg (21.98 KiB) Vist 8256 gange
VGA_CabEasy_brugermanual_13.jpg
VGA_CabEasy_brugermanual_13.jpg (22.65 KiB) Vist 8256 gange
VGA_CabEasy_brugermanual_9.jpg
VGA_CabEasy_brugermanual_9.jpg (20.84 KiB) Vist 8256 gange
Vedhæftede filer
VGA_CabEasy_brugermanual_12.jpg
VGA_CabEasy_brugermanual_12.jpg (26.23 KiB) Vist 8256 gange
Brugeravatar
elcapitano
1. Rang
1. Rang
Indlæg: 7
Tilmeldt: 3. januar 2020 14:11
Køretøjer: VGA CABEASY

Re: Nyhed: Ugbest Cabin-E3 (elektrisk kabinescooter)

Ulæst indlæg af elcapitano »

Jeg syntes at i går hårdt til “den” især JPS taler i den grad scooteren ned hvilket ikke virker reelt eller fair.

Jeg har nu haft mulighed for at teste den under varierede forhold. Jeg er særdeles positivt overrasket.

I forbindelse med at jeg gav scooteren en grundig undervogns behandling i samtlige hulrum og undervogn, havde jeg først rengjort og inspiceret hele scooteren for defekter og eventuelle mangler.

Jeg har intet at bemærke bortset fra at dato og tiden nulstilles når scooteren forlades. Jeg forventer at der kommer en opdatering til skærmen således denne bug fjernes for bestandigt. Skærmen og dens software kan opdateres ved at boote op med USB isat.

Trods en højde på 188 cm sidder jeg stadig komfortabelt i førersædet uden at have foretaget nogen konstruktive ændringer på sæde. Det samme er iøvrigt gældende for passager sædet.

Scooteren er tæt og yderst støjsvag - Optrækket er solidt og føles godt. Trods det at vi flere gange har været 2 personer i scooteren har der ikke været problemer med duggede ruder ej kondens. Om der er optræk til dug har alm blæser uden varme været tilstrækkelig.

Har dd. udskiftet pære i loftslys da denne var defekt.

Har monteret en fastinstalleret ladestation med dedikeret 60 V udtag uden for huset hvor scooteren holder parkeret. På den måde er det kun at forbinde ladekabel fra det udvendige udtag og direkte til scooter. Ladestationen har fået sin egen sikringsgruppe.
Vedhæftede filer
Ladestation installeret med egen sikringsgruppe
Ladestation installeret med egen sikringsgruppe
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11333
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Nyhed: Ugbest Cabin-E3 (elektrisk kabinescooter)

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Jeg fokusere på at skrive om de ting der f.eks. er et problem eller kan blive det eller fejl osv. så vi kan indsamle information om det til glæde for alle i stedet for at alle der køber køretøjet en efter en selv skal finde ud af det.

Jeg kunne da godt skrive om alt det der er godt men ikke sikkert på det ville være interessant.

Angående uret der nulstilles hver gang køretøjet forlades så kunne det måske der skal være et batteri i displayet til at huske uret når den anden strøm afbrydes så prøv og tjek om der er plads til at sætte batteri i displayet.

Opret gerne et emne i Dig og dit elektriske køretøj så kan du løbende skrive nye indlæg om køretøjet når du finder ud af ting og skifter pære osv. og tage en masse billeder og vise videoer.

Det vrimler jo ikke ligefrem med information/billeder/videoer fra dem der har dem i danmark så kunne sikkert være interessant for andre at se.

Du kunne også skrive om det med sikringsgruppe du har lavet og hvorfor osv.
Besvar