PatteRC85 skrev: ↑17. september 2018 20:22
Er du glad for din N1?
Har kigget på 30'er modellen.
Jeg har dog kørekort, men vil hellere køre på cykelstien. Er blevet ret træt af at eje gamle biler der skal reppes hele tiden og da budgettet er lidt stramt, vil jeg skifte min gamle spand ud med en scooter.
Ja, jeg er glad for den. Jeg købte den, da den var sat ned til 8999.
Jeg købte 45 da 30 ER langsomt syntes jeg, og kører en del steder uden alt for mange lyskryds, hvor man må køre 60km/t, så kører som en regel fuld fart
Også pga standen af kørebanen over cykelstien, hvor cykelstierne her i Aalborg er væsentligt ringere. Min ryg kan ikke tåle alle de bumb mv der er på cykelstierne her.
Slutteligt kan 45 kører langt længere pr liter.
Sidste tank var 38,2km/l
Min tråd om den er her:
viewtopic.php?f=8&t=3438
Jeg har kørt godt 500 km nu og der har ikke været noget brok med den, udover:
1) forbremsen begyndte at hvine. Thansen skildte den ad og samlede den igen, så nu er den fin.
2) virkeligt dårligt malersrbejde (holdbarhedsmæssigr) og man kunne se rust i samlinger og rundt omkring efter 1 uge!
2.1) Jeg har købt klar rustbeskyttelse fra Biltema og gået alt efter, samt tager alle bolte/skruer ud og givet kobberfedt (også Biltema) samt smurt alt hvad der kunne smøres med hhv silikonespray eller olie.
3) De sidste par dage har den gået en del op i omdrejninger og så langsomt faldet igen. Thansen mener det er pga automatisk choker, men måske fordi jeg rodede med indsugningsstudsen - selv om jeg ikke ændrede noget.
4) Thansen har intet trykt materiale om den, og ved intet om displayet. Fx har jeg døjet med, at den 2-3 gange har nulstillet uret og/eller intet vist på display ved tænding men virker 100% så snart jeg starter den.
5) USB yder kun 0.5a, så min mobil med gps bliver drænet. Maskinen yder vist kun 50w så derfor, siger Thansen. Jeg vil prøve at få monteret en 1a usb ting.