Men altså, nu har de andre 2 jeg har pillet på også været nogle gamle smadrekasser.
Den her tør jeg jo slet ikke røre ved. Har væltet lortet én gang allerede

Køb bøjle først og så fæstne en taske eller lign til den med nogle stropperMissMille skrev: ↑24. september 2018 12:23 Ja, lige præcis dem, Dintid![]()
Det skal de nemlig, men det kommer de ikke så længe jeg skal slippe så mange penge for at få en sk**e boks på![]()
Der er en samling sådan midt bagpå spejlet hvor den ene side er poppet ud. Den skal nok bare have lidt vold, men jeg tør ikke![]()
Parkeringsfoden skal også bare voldes lidt på plads.
Nu skal den snart til første service, så mon ikke de kan være behjælpelige med det.
Det var en god idé. Min hjelm er åbenbart lidt bred. Men altså. Der bliver ingen boks, for jeg har sgutte råd til at købe både bøjle og boks :-/
Så vidt jeg har forstået, så er der en ring, der kan pilles af.moller1007 skrev: ↑23. september 2018 19:00 nogen som kunne smide et link til en glat bøsning ved variatoren, så den kan køre lidt hurtigere??![]()
Jeg syntes også det ser sådan ud.. bare at lokal thansen mekaniker siger det er løst rør og dem man ringer ind til siger det samme.