MissMille skrev: ↑6. september 2018 11:28
Dintid, det var dog en fantastisk udførlig og let forståelig forklaring af det, tak for det.
Det giver en meget bedre forståelse af hvad der sker og det giver rigtig god mening for mig nu.
Det vil sige at det muligvis er den eneste begrænsning, eller har de sat flere på?
I så fald burde det jo være nemt at pille den ud (for en som har prøvet den slags før, selvfølgelig), og få lov til at bruge et gear mere
Takker
Jeg har først lige lært det inden for de sidste nogle uger, efter jeg købte min N1
Et scooterværksted jeg har snakket med, skal have kr 225 for at fjerne den ring. De kan ikke garantere noget, men jeg er da så sikker på, at den bliver samlet korrekt igen
På din 30kmt model er der begrænsning på en pakning man kan/skal skifte ud. Se side 2 i denne tråd.
Koster kr 20 for en ny hos Thansen. Bare køb en til en 45 model.
Den sidder under den her sorte anordning. Det svarer til til højre på billedet.
Jeg har planer om selv at ville tjekke den pakning på min, doe at måle lidt på den, for at se, om der er noget at hente på 45 også.
Der kan også være noget begrænsning rent elektronisk på antal omdrejninger, som jeg ikke har så meget forstand på, men ham der lavede denne tråd, sagde at hans 30kmt kørte 60kmt på flad strækning efter ham fik lavet de 2 ting.