Kymco Vitality reservedele?

Her kan du skrive med andre om køretøjer med forbrændingsmotor.
Brugeravatar
SimonBH
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 18
Tilmeldt: 30. august 2018 18:39
Scootere: Kymco Vitality 30 km/t
PGO T-rex TR3 30 km/t

Kymco Vitality reservedele?

Ulæst indlæg af SimonBH »

Hej folkens.

Jeg har sådan en Kymco vitality, som blev forsøgt stjålet, for nogen tid siden, og det kunne de åbenbart ikke finde ud af. Så den er blevet lettere hærget i stedet.
MEN vinteren står jo for døren, så hvorfor ikke udvide min horisont, og gøre den til mit vinter projekt?
Og her er så problemet? Der er ikke rigtig nogen der forhandler reservedele til den? Dele den dele med andre modeller? for eksempel agilityen? Eller skal jeg tage det store "fusker kursus" før jeg går igang?

M.v.h

Simon
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11195
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Kymco Vitality reservedele?

Ulæst indlæg af scootergrisen »

http://kymco.dk/da-dk/forhandler
Vitality er 2 takt, Agility er 4 takt.
Nogen dele har de da sikkert nok tilfældes men nok bedre bare at bestille reservedele til den korrekte model.
Brugeravatar
SimonBH
2. Rang
2. Rang
Indlæg: 18
Tilmeldt: 30. august 2018 18:39
Scootere: Kymco Vitality 30 km/t
PGO T-rex TR3 30 km/t

Re: Kymco Vitality reservedele?

Ulæst indlæg af SimonBH »

Det vej jeg godt.
Men da de har forsøgt at bore låsene (ja begge 2) uden held, skal de jo skiftes.
De har knækket styrlåsen, og er jeg uheldig skal forgaflen jo skiftes. Klippet ledningsnettet i et muntert forsøg på at kortslutte den, skal det jo også fikses.
Samtidig så kørte den af helvede til, og startede rigtig dårligt. (Hvilket nok er grunden til de bare har smidt den i nogle træer) så jeg vil jo have set på variator, kobling for forbedringer? Ikke til topfart men til bedre kørsel.
Og det er som om ingen har nogle dele til vitality, men til de andre modeller.
scootergrisen
15. Rang
15. Rang
Indlæg: 11195
Tilmeldt: 11. april 2010 11:30

Re: Kymco Vitality reservedele?

Ulæst indlæg af scootergrisen »

Det er de færreste forhandlere der viser særlig mange reservedele på deres hjemmeside.
Men de kan formodentligt allesammen bestille det du mangler.
https://kgi.dk/product/17912-9602/kymco ... m2-noegler
Besvar