Hej alle.
Mit ophæng til baghjul/stel i venstre side er knækket. Se billede.
Hvad hedder sådan en? Og hvor kan man få fat i sådan en?
Skal man have det hele skiftet? Eller kan man nøjes med, at skifte gevind delen?
M.v.h
Simon
Baghjuls ophæng knækket. PGO TR3 T-rex 3-Hjulet 30Km/t
-
- 15. Rang
Re: Baghjuls ophæng knækket. PGO TR3 T-rex 3-Hjulet 30Km/t
Mon ikke det er noget du kan bestille hos en PGO-forhandler: http://www.pgo.dk/find-forhandler.aspx
Det ligner man kan nøjes med at skifte delen med gevindene men spørgsmålet er så om de sælger dem løst.
Kunne måske være du skulle skifte i begge sider samtidig hvis der også er en i den anden side.
Det ligner man kan nøjes med at skifte delen med gevindene men spørgsmålet er så om de sælger dem løst.
Kunne måske være du skulle skifte i begge sider samtidig hvis der også er en i den anden side.
Den anden fejler ikke noget. Den ser også ud til, at være lavet i et enkelt stykke, hvor den her der er knækket er 2 stykker svejset.
De stiver bagtøjet, og holder hjulene i samme retning (Hvilket er rart når man kører)
Jeg har kigget over alt, og kan ikke finde ud af hvad de hedder.
De stiver bagtøjet, og holder hjulene i samme retning (Hvilket er rart når man kører)
Jeg har kigget over alt, og kan ikke finde ud af hvad de hedder.
-
- 15. Rang
Tænkte hvis den anden måske også er træt i metallet at det så var bedst at skifte dem samtidig hvis de ikke koster så meget alligevel.
Det hedder vel en gevindstang af en slags.
Men det er sikkert noget C. Reinhardt har lavet specielt da de har bygget 2-hjulet PGO'er om til 3-hjulet så ikke sikkert det bliver så let at finde hvis du kigge alle mulige andre steder.
Eventuelt tag billeder tæt på så du kan se hvor mange gevindriller der er synlige så du kan sætte den nye del præcist samme sted.
Det hedder vel en gevindstang af en slags.
Men det er sikkert noget C. Reinhardt har lavet specielt da de har bygget 2-hjulet PGO'er om til 3-hjulet så ikke sikkert det bliver så let at finde hvis du kigge alle mulige andre steder.
Eventuelt tag billeder tæt på så du kan se hvor mange gevindriller der er synlige så du kan sætte den nye del præcist samme sted.
- Jps
- 13. Rang
- Køretøjer: Ivecar Plus 2023 kørt 8.500 km
- Geografisk sted: Lolland
Jeg tror at de kaldes stabilisatorstænger, eftersom de jo stabilisere hjulenes retning. Den P3'er jeg prøvede for snart 10 år siden, havde så noget der lignede 2 stykker fladjern, til at stabiliserer den.
Den er lavet på selve fabrikken, og ikke specielt lavet, som andre og eller tidligere 3hjulere.
Det er kun et gevind, så det kommer af, og så tager jeg til smeden og får lavet et nyt.
Det er kun et gevind, så det kommer af, og så tager jeg til smeden og får lavet et nyt.