Hej alle MC scooter
Jeg har en Suzuki katana fra 1999 jeg har lige fået skiftet krumtapakslen , hos en mekaniker , den kørte mega godt da jeg fik den tilbage , men kun for 2 dags tid , nu er det som om den har mistet en del af dens kompration , dvs når jeg giver fuld gas er det som om den ikke vil udnytte det sidste gas/benzin , det er som om den er langsomt om at nå dens topfart!!?
Er der nogen der kan fortælle mig hvad evt der kunne være galt ?
Mvh jensen
Suzuki katana model 1999
- TOCA
- 9. Rang
- Køretøjer: PGO Comet (Solgt)
Peugeot Fox
CPI GTR 50 (45'er) x2 - Geografisk sted: København
Re: Suzuki katana model 1999
Knækket, eller forkert monteret stempelring.
Ok tak
Hej alle er der nogen som ved om den her Karburatorkit PHBG Malossi 19mm fra kgi af , passer over på den af min luftkølet katana fra 1999 i forhold til den standard kabrator som sidder på , de andre jeg har kigget på inde på kgi ser ikke ud til at passe over på , self er der tilpasning , men den PHBG 19mm Malossi er der et slags kit med så den kan passe over på , det jeg ikke ved er om de ledninger som sider på den standard kabrator bare skal væk hvis jeg køber den anden eller hvad der så evt skal gøres ved de/den ledning som sider på den standard kabrator jeg og køre med ?? Og om jeg så evt i samme ombæring jeg skifter kabrator også skal skifte cylinder til evt 47mm???
Håber i kan hjælpe
Mvh
Jensen
Håber i kan hjælpe
Mvh
Jensen