Selv "ægte" Japanere når knapt de 100 km/t på flad vej, hvilket er mindre end hvad flere gear knallerter kan nå med en 70 ccm motor, og det er DET jeg ikke begriber
Er det på grund af de danske regler om, at 125'erne skal begrænses til max 15 HK, der gør udslaget? For teoretisk burde en 125 cc maskine kunne rende i cirkler om en hvilken som helst 50 cc'er, uanset hvor vold tunet den er
Utroligt
- Jps
- 13. Rang
- Køretøjer: Ivecar Plus 2023 kørt 8.500 km
- Geografisk sted: Lolland
Re: Utroligt
Jeg ved at den gode gamle Yamaha RD125 kunne runde de 130 km/t. Det ser man ikke meget til, idag.TOCA skrev: ↑4. november 2017 23:09 Selv "ægte" Japanere når knapt de 100 km/t på flad vej, hvilket er mindre end hvad flere gear knallerter kan nå med en 70 ccm motor, og det er DET jeg ikke begriber
Er det på grund af de danske regler om, at 125'erne skal begrænses til max 15 HK, der gør udslaget? For teoretisk burde en 125 cc maskine kunne rende i cirkler om en hvilken som helst 50 cc'er, uanset hvor vold tunet den er
- TOCA
- 9. Rang
- Køretøjer: PGO Comet (Solgt)
Peugeot Fox
CPI GTR 50 (45'er) x2 - Geografisk sted: København
Re: Utroligt
RD'eren var, men den der er jo en RZ'er
Disco knallertens lillesøster (RZ 350 var en ren dødsmaskine, pga. det sindssyge optræk og for lav vægt til dens topfart, det kom bag på mange uerfarne kørere)
Disco knallertens lillesøster (RZ 350 var en ren dødsmaskine, pga. det sindssyge optræk og for lav vægt til dens topfart, det kom bag på mange uerfarne kørere)